ردمی K70 اولترا به‌همراه نسخه لامبورگینی معرفی شد - تکفارس 
ردمی K70 اولترا به‌همراه نسخه لامبورگینی معرفی شد - تکفارس 

ردمی K70 اولترا به‌همراه نسخه لامبورگینی معرفی شد

افشین نوری
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - 09:28
ردمی K70 اولترا

گوشی پرچم‌دار ردمی K70 اولترا به‌همراه نسخه لامبورگینی معرفی شد. این گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰+ مدیاتک است.

ردمی K70 اولترا با تمرکز بر عملکرد ساخته شده و از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۹۳۰۰+ مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه یک پردازنده ۴ نانومتری با سرعت کلاک ۳.۴ گیگاهرتز برای هسته Cortex-X4 است و از ۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت یا ۲۴ گیگابایت رم فیزیکی بهره می‌برد.

در کنار این تراشه از چیپ گرافیکی D1 استفاده شده که یک پردازنده نمایشگر ۱۲ نانومتری برای پشتیبانی از محتوای ۱۴۴ هرتز است. چیپ گرافیکی D1 همچنین مصرف انرژی را در حین بازی‌ تا ۱۵ درصد کاهش می‌دهد. از طرفی یک محفظه خنک‌کننده ۳ بعدی وجود دارد که دما را تا ۳ درجه کاهش می‌دهد.

ردمی K70 اولترا

ردمی K70 اولترا دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت است.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است و از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ردمی K70 اولترا

انرژی ردمی K70 اولترا را یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات تامین می‌کند. همچنین یک چیپ Pengpai P2 برای کنترل شارژ و یک تراشه G1 برای محافظت از سلامت باتری وجود دارد.

ردمی K70 اولترا در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی و چهار نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی، ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایتی عرضه می‌شود و دارای قیمت پایه ۲۵۹۹ یوان (۳۳۰ یورو / ۲۷۰ پوند / ۳۶۰ دلار) است.

ردمی K70 اولترا

شیائومی یک نسخه لامبورگینی نیز برای این گوشی معرفی کرده که با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۳۹۹۹ یوان (۵۰۰ یورو / ۴۲۰ پوند / ۵۵۰ دلار) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید