گلکسی زد فولد ۶ اولترا تنها در دو کشور عرضه خواهد شد -
گلکسی زد فولد ۶ اولترا تنها در دو کشور عرضه خواهد شد -

گلکسی زد فولد ۶ اولترا تنها در دو کشور عرضه خواهد شد

فرزاد اسرافیلی
۲۸ تیر ۱۴۰۳ - 09:23
گلکسی زد فولد 6 اولترا تنها در دو کشور عرضه خواهد شد

بنا به اعلام خبرگزاری‌ها به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا را تنها در دو کشور چین و کره جنوبی عرضه کند.

در چند ماه گذشته اخبار و اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا به گوش رسیده است. با این وجود اعلام شد که سامسونگ احتمالا توسعه و عرضه این گوشی را لغو کند. اما به تازگی مشخص شد که این گوشی در بازارهای محدود عرضه خواهد شد.

طبق اعلام وبگاه خبری Allround-PC، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی با کد Q6A است. این گوشی که همان گلکسی زد فولد ۶ اولترا در اکتبر ۲۰۲۴ در چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد. نام این دستگاه برای بازار کره جنوبی هنوز تأیید نشده است، اما بنا به گزارشات در چین با نام W25 عرضه می‌شود.

قبلا شایعه شده بود گوشی تاشوی جدید باریک‌تر بوده و نمایشگر بزرگتری نسبت به گلکسی زد فولد ۶ خواهد داشت. همچنین مشخصات آن بهبود خواهد یافت. گفته می شود جنس قاب این گوشی از تیتانیوم بوده اما از قلم S پشتیبانی نمی‌کند. برخی از گزارشات ادعا می‌کنند که باتری بزرگتر و دوربین‌های بهتری دارد، اما هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

اگر اطلاعات مربوط به معرفی گلکسی زد فولد ۶ دقیق باشد، عرضه آن مصادف با عرضه گلکسی تب اس ۱۰ خواهد بود. به تازگی نیز اعلام شده است سامسونگ احتمالاً از اولین هدست XR خود در اکتبر ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد. بنابراین، همه آن دستگاه ها می توانند احتمال رونمایی همزمان از این دستگاه‌ها در طول یک رویداد بالا است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید