قیمت گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل در اروپا فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل در اروپا فاش شد - تکفارس 

قیمت گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل در اروپا فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - 08:18
قیمت پیکسل 9 گوگل

در جدیدترین اطلاعاتی که به بیرون درز کرده است، شاهد فاش شدن قیمت گوشی‌های سری پیکسل ۹ در اروپا هستیم.

با نزدیک شدن به رویداد Made by Google 2024، اطلاعات جدید از گوشی‌های سری پیکسل ۹ به بیرون درز کرده است. در جدیدترین نشت خبری قیمت و رنگ این گوشی‌ها در اروپا مشخص شده است.

بنا به گزارشات، قیمت‌هایی این گوشی‌ها که ابتدا توسط وبگاه خبری Dealabs به اشتراک گذاشته شده است ظاهراً از یک خرده‌فروش فرانسوی بدست آمده است و احتمالا شامل کل اروپا شود.

گوشی پیکسل ۹ در رنگ‌های ابسیدین (مشکی آتشفشانی)، پرسیلان (سفید سرامیکی)، کاسمو و موهیتو (سبز روشن) عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی ۱۰۰ یورو گران‌تر از نسل قبلی خود یعنی پیکسل ۸ می‌باشد. پیکسل ۹ با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۸۹۹ یورو و با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۹۹۹ یورو به فروش خواهد رفت.

پیکسل ۹ پرو نیز در چهار رنگ ابسیدین، پرسیلان، فندقی و صورتی روانه بازار خواهد شد. این رنگ‌ها بسته به فضای ذخیره سازی تغییر می‌کنند. این گوشی در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در هر چهار رنگ و به ترتیب به قیمت ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ یورو و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی به رنگ ابسیدین و فندقی با قیمت ۱۳۲۹ یورو به فروش خواهند رفت.

گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس ال نیز در همان چهار رنگ موجود خواهد بود. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در سه رنگ ابسیدین، پرسیلان و فندقی و به قیمت ۱۱۹۹ یورو عرضه خواهد شد. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی در هر چهار رنگ و به قیمت ۱۲۹۹ یورو، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی در سه رنگ ابسیدین، پرسیلان و فندقی به قیمت ۱۴۲۹ یورو و نسخه ۱ ترابایتی تنها به رنگ ابسیدین با قیمت ۱۶۸۹ یورو روانه بازار خواهد شد.

و در نهایت پیکسل ۹ پرو فولد در رنگ‌های ابسیدین و پرسیلان عرضه خواهد شد. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی ۱۸۹۹ یورو و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی ۲۰۲۹ یورو قیمت خواهند داشت. به نظر می‌رسد بر خلاف نسخه اصلی که تنها در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و ژاپن عرضه شده بود، گوگل قصد دارد این گوشی تاشو را امسال در کشورهای بیشتری عرضه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید