گوشی تاشو آنر مجیک V3 معرفی شد - تکفارس 
گوشی تاشو آنر مجیک V3 معرفی شد - تکفارس 

گوشی تاشو آنر مجیک V3 معرفی شد

افشین نوری
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - 18:28
آنر مجیک V3

گوشی تاشو آنر مجیک V3 به عنوان جانشین مجیک V2 رونمایی شد. این گوشی بسیار نازک و سبک است که آن را منحصربه‌فرد می‌کند.

قبلا شایعه شده بود که ضخامت این گوشی ۹.۷ میلی متر خواهد بود، اما ضخامت آن ۹.۲ میلی متر است، در حالیکه ضخامت آنر مجیک V2 بین ۹.۹ تا ۱۰.۱ میلی متر است. آنر مجیک V3 همچنین بسیار سبک بوده و فقط ۲۲۶ گرم وزن دارد، در حالیکه مجیک V2 حدود ۲۳۷ گرم وزن داشت.

مجیک V3 دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۹۲ اینچی با نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز و صفحه نمایش خارجی ۶.۴۳ اینچی با نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز است که هر دو نمایشگر از حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت برای محتوای HDR و حداکثر روشنایی عمومی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کنند.

 آنر مجیک V3

مجیک V3 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ شده و از یک سیستم خنک‌کننده بزرگتر بهره می‌برد. در کنار آن از ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده شده است. این گوشی از رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربریMagicOS 8.0.1 را اجرا می کند.

از طرف دیگر، آنر مجیک V3 دارای استاندارد IPX8 است در حالیکه مجیک V2 فاقد چنین استانداری بود. این گوشی همچنین دارای لولای نازک ۲.۸۴ میلی متری است که می‌توان آن را تا ۵۰۰ هزار بار تا کرد.

آنر مجیک V3 انرژی خود را از یک باتری ۵۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی دریافت می‌کند.

 آنر مجیک V3

در پشت مجیک V3 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر وجود دارد.

ابعاد گوشی در حالت کاملا باز ۱۵۶.۶×۱۴۵.۳×۴.۳۵-۴.۴ میلی متر و در حالت تاشده ۱۵۶.۶x74x9.2-9.3 میلی متر است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز، قرمز و سفید عرضه می‌شود و دارای اسکنر اثر انگشت کناری و دو شیار سیم‌کارت نانو است.

قیمت آنر مجیک V3 برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۸۹۹۹ یوان (۱۲۴۰ دلار)، برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم/۵۱۲ گیگابایت حافظه ۹۹۹۹ یوان (۱۳۷۸ دلار) و برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم/۱ ترابایت حافظه ۱۰۹۹۹ یوان (۱۵۱۶ دلار) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید