ایردراپ همستر کامبت آیا باعث علاقه و ورود بیشتر ایرانی ها به بازار ارز دیجیتال می‌شود؟  - تکفارس 
ایردراپ همستر کامبت آیا باعث علاقه و ورود بیشتر ایرانی ها به بازار ارز دیجیتال می‌شود؟  - تکفارس 

ایردراپ همستر کامبت آیا باعث علاقه و ورود بیشتر ایرانی ها به بازار ارز دیجیتال می‌شود؟ 

تکفارس
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - 11:05
همستر کامبت

راه‌های متعددی برای به دست آوردن ارز دیجیتال در روزگار فعلی وجود دارد اما ساده‌ترین و شاید بهترین راه برای به دست آوردن این ارزها ایردراپ است. در این روش بدون پرداخت کوچکترین هزینه‌ای صاحب یک ارز دیجیتال تازه کار می‌شوید. 

 در این مقاله می‌خواهیم شما را ایردراپ همسر کامبت آشنا کنیم. این پروژه به عنوان یک بازی کلیکی در فضای تلگرام فعالیت خود را شروع کرده و در مدت زمان کمی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما سوال اینجاست که آیا ایردراپ این توکن می‌تواند شروع ورود بسیاری از ایرانی‌ها به بازار ارز دیجیتال باشد. هرچه باشد بسیاری از ایرانی‌ها به دنبال به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان هستند و ایردراپ می‌تواند راه خوبی باشد در پروژه‌ای که در مورد آن صحبت خواهیم کرد تنها کاری که کاربر باید انجام دهد بازی کردن با یک ربات تلگرامی است که از عهده بسیاری از ایرانی‌ها برمی‌آید در ادامه با ما همراه باشید.

 همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت (HMSTR) یک بازی مبتنی بر تلگرام است که به سرعت توجه زیادی را در حوزه رمزنگاری به خود جلب کرده است زیرا کاربران مزایای زیادی از کلیک‌های اجتماعی کسب می‌کنند. با آمدن (HMSTR) کاربران می‌توانند تا ۵۰۰۰ دلار در توکن فوق العاده جذاب (HMSTR) کسب کنند.

 با توجه به برنامه ریزی توکن (HMSTR) تا چند هفته دیگر، پلتفرم Margex به کاربران خود این فرصت را می‌دهد که خود را جلوتر از لیست قرار دهند.

شرایط و ضوابط دریافت توکن همستر کامبت در ایردراپ پیش رو 

برای به دست آوردن توکن رایگان در ایردراپ بعدی باید این بازی را جدی بگیرید و کلیک کنید تا جایی که می‌توانید کلیک کنید و امتیاز خود را در بازی افزایش دهید. 

برای کسب این توکن ابتدا باید وارد ربات این بازی شوید و یک حساب کاربری بسازید و البته والت خود را به حساب خود متصل کنید تا درآمد شما در بازی به والت منتقل شود و پس از برگزاری ایردراپ در ازای توکن‌هایی که در بازی به دست می‌آورید پول دریافت کنید.

 بنابراین قبل از هر چیز به کانال همستر کامبت در تلگرام بپیوندید. در این کانال اطلاعات ارزشمندی در مورد شبکه همستر کامبت و تاریخ برگزاری ایردراپ ا شما به اشتراک گذاشته می‌شود.

برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان به بخش ایردراپ در کانال بروید. معمولا این بخش در کانال پین شده است و به سادگی می‌توانید آن را پیدا کنید. در قدم بعدی روی دکمه “اتصال کیف پول” کلیک کنید تا کیف پول شما به حساب بازی متصل شود.

شما می‌توانید از کیف پول‌های سازگار با TON برای شرکت در ایردراپ همستر کامبت استفاده کنید.

برای برقراری اتصال به همستر کامبت مجوزهای لازم را بدهید.

همستر کامبت برای دسترسی به آدرس تون، موجودی و فعالیت‌های شما به مجوزهایی نیاز دارد. این مجوزها برای انجام فرآیند ایردراپ ضروری هستند. با دقت مجوزها را بررسی کنید و سپس روی دکمه “تایید” کلیک کنید.

پس از اتصال کیف پول به ایردراپ شما برای دریافت توکن رایگان آماده هستید و کافیست به بازی کردن ادامه دهید و امتیاز خود را افزایش دهید. 

ایردراپ همستر کامبت

توکن همستر کمبت چیست؟

 حالا که قرار است منتظر ایردراپ و دریافت توکن هم استحکام بد باشید بهتر است با آن بیشتر آشنا شوید. همستر کامبت در اواخر ماه مه اعلام کرد که توکنی را در شبکه باز (TON) راه اندازی می‌کند، یک بلاک چین لایه ۱ که در ابتدا توسط تلگرام سال ها قبل و قبل از ادامه توسعه خارجی توسط جامعه ایجاد شد.

این همان زنجیره‌ای است که Notcoin توکن NOT خود را در آن راه‌اندازی کرد و با حداکثر ارزش بازار بیش از ۲ میلیارد دلار، به بزرگترین عرضه توکن بازی در سال جاری تبدیل شد. در میان تبلیغات نات‌کوین و هیجان فزآینده نسبت به همستر کامبت و بازی‌های دیگر در تلگرام، خود (TON) از نظر ارزش بازار به ۱۰ ارز دیجیتال برتر کلی صعود کرده است.

 ایردراپ همستر کامبت کی شروع می‌شود؟

وب سایت Hamster Kombat به ماه ژوئن برای رویداد تولید توکن (TGE) اشاره می‌کند، که airdrop توکن برای بازیکنان واجد شرایط باز می‌شود. پیش از این، این تیم در اوایل ژوئن در توییتر گفته بود که ماه جولای را برای این کار در نظر دارد که تیم سپس آن را از طریق نماینده TON به Decrypt تایید کرد.

صرافی‌های کریپتو مانند Gate.io، Bitget و KuCoin قبلاً برنامه‌هایی را برای حمایت از معاملات قبل از بازار برای توکن Hamster Kombat اعلام کرده‌اند که از آن با نام رمز HMSTR یاد می‌کنند.

ایردراپ کریپتوکارنسی چیست؟

اکنون که اطلاعاتی در مورد این پروژه و ایردراپ به دست آورده‌اید شاید بد نباشد کمی در مورد خود واژه اردراپ صحبت کنیم. ایردراپ کریپتوکارنسی یک استراتژی بازاریابی است که شامل ارسال سکه یا توکن به آدرس کیف پول است. مقادیر کمی از ارز مجازی جدید به صورت رایگان یا در ازای یک سرویس کوچک، مانند بازتوییت پست ارسال شده توسط شرکت صادرکننده ارز، به کیف پول اعضای فعال جامعه بلاک چین ارسال می‌شود. هدف نهایی ایردراپ کریپتو ارتقاء آگاهی و گردش یک توکن یا سکه جدید است.

ایردراپ همستر کامبت

آشنایی با ایردراپ کریپتوکارنسی

ایردراپ کریپتو یک فعالیت تبلیغاتی است که معمولاً توسط استارت‌آپ‌های مبتنی بر بلاک چین برای کمک به راه‌اندازی یک پروژه ارز مجازی انجام می‌شود. هدف آن گسترش آگاهی در مورد پروژه ارزهای دیجیتال و ترغیب افراد بیشتری به تجارت در آن هنگام در صرافی به عنوان عرضه اولیه سکه (ICO) است.

 Airdrops عموماً در وب سایت شرکت، رسانه های اجتماعی و انجمن های ارزهای دیجیتال تبلیغ می‌شود. سکه ها یا توکن ها فقط به کیف پول های خاصی بر اساس شبکه بلاک چین یا سکه های نگهداری شده در کیف پول های موجود ارسال می‌شوند.

برای واجد شرایط بودن برای هدیه رایگان، یک گیرنده ممکن است نیاز داشته باشد که حداقل مقداری از سکه های رمزنگاری را در کیف پول خود نگه دارد. از طرف دیگر، آنها ممکن است نیاز به انجام یک کار خاص داشته باشند، مانند پست کردن در مورد ارز در یک انجمن رسانه های اجتماعی، ارتباط با یک عضو خاص از پروژه بلاک چین، یا نوشتن یک پست وبلاگ.

ایردراپ های کریپتوکارنسی به درستی با اشاره به ایردراپ های فیزیکی با استفاده از هواپیما نام گذاری می‌شوند. قطرات هوایی با استفاده از هواپیما مستلزم تحویل منابع (مانند سلاح، غذا یا دارو) است که به طور فیزیکی از آسمان خارج می‌شوند. 

فرآیند ایردراپ کریپتو

فرآیند ایردراپ کریپتو با تصمیم گیری پروژه یا شرکت در مورد نیاز به ایردراپ آغاز می‌شود. این ممکن است در پاسخ به استراتژی های بازار، یک هارد فورک در شبکه یا تشویق سرمایه گذاران موجود باشد. مرحله اولیه این است که انتخاب کنید که چگونه ایردراپ تسهیل می‌شود و چه کسی واجد شرایط است.

گام بعدی برای ایردراپ های گسترده و عمومی، راه اندازی کمپین عمومی است. این شامل جمع آوری اطلاعات برای اشخاص ذینفع است. این اغلب فقط به آدرس های کیف پول محدود می‌شود، اگرچه شرکت ها نیز ممکن است آدرس های ایمیل را جمع آوری کنند تا لیست مخاطبین خود را افزایش دهند.

 سایر انواع ایردراپ‌ها ممکن است به یک عکس فوری تکیه کنند، تصویری از نمونه‌ای که مشخص می‌کند چه کسی دارای معیارهای خاصی است. برای مثال، پروژه ممکن است یک عکس فوری برای شناسایی تمام آدرس‌هایی که حداقل ۱۰۰۰ توکن در نیمه‌شب ۳۱ دسامبر در خود جای داده‌اند، انجام دهد. هر تراکنشی که پس از عکس فوری رخ دهد، بر نتایج ایردراپ تأثیری نخواهد داشت. بنابراین، قیمت‌های سکه یا توکن اغلب در پاسخ به زمانی که عکس‌های فوری گرفته می‌شوند، نوسان دارند.

هنگامی که لیست دریافت کنندگان ایردراپ انتخاب شد، ایردراپ اغلب از طریق استفاده از قراردادهای هوشمند تسهیل می‌شود. این شرکت ممکن است استفاده از کیف پول خزانه داری خود را برای تسهیل ایردراپ انتخاب کند و شرکت اغلب بلوک تراکنش را برای نشان دادن عادلانه بودن ایردراپ منتشر می‌کند. این تراکنش نشان می‌دهد که ایردراپ از کیف پول شرکت خارج شده و بین گیرندگان توزیع می‌شود.

دریافت کنندگان Airdrop اغلب مستقیماً سکه ها یا توکن ها را بدون نیاز به پذیرش توکن ها دریافت می‌کنند. برخی ممکن است نیاز داشته باشند که توکن یا سکه را به همراه آدرس آن به کیف پول خود اضافه کنند تا موجودی کیف پول خود را به درستی مشاهده کنند.

در پایان

همانطور که متوجه شده‌اید ایردراپ روش بسیار خوبی برای به دست آوردن توکن رایگان است اما در مورد پروژه همستر کامبت یک جذابیت متفاوت وجود دارد و آن این است که شما برای به دست آوردن توکن رایگان این بار نیاز به هیچ اقدام خاصی ندارید و کافیست در اوقات فراغت خود ربات تلگرامی همسترکانبت را باز کنید و با کلیک کردن با همسترتان بازی کنید و امتیاز بگیرید. هر اندازه امتیاز شما بالاتر باشد شانس شما برای دریافت توکن بالاتر خواهد بود.

این اقدام ساده می‌تواند نقطه بسیار خوبی برای شروع مشارکت در بازار ارز دیجیتال باشد. اگر نوسانات و رفتار عجیب و غریب بازار ارز دیجیتال شما را از سرمایه‌گذاری در این بازار باز داشته است وقت آن رسیده است تجدید نظر کنید و با شرکت در پروژه‌ای مانند همستر کامبت کمی اطلاعات خود را در مورد مفهوم ارز دیجیتال افزایش دهید و پس از به دست آوردن توکن همستر آن را با دیگر ارزها ترید کنید. توجه داشته باشید که ترید ارز دیجیتال با خرید و فروش آن تفاوت دارد و در ترید شما مالک ارز دیجیتال نخواهید بود و از و تنها روی افت و خیز قیمت سرمایه‌گذاری می‌کنید و بر اساس پیش‌بینی خود به سود یا ضرر می‌رسید. برای آشنایی بیشتر با مفهوم ترید روی ارز دیجیتال نزد بروکر آرون گروپس یک حساب دمو ایجاد کنید و فضای فارکس در بازار ارز دیجیتال را از نزدیک لمس کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید