اپل توسعه iOS 19 را شروع کرده است - تکفارس 
اپل توسعه iOS 19 را شروع کرده است - تکفارس 
اپل توسعه iOS 19 را شروع کرده است - تکفارس 

اپل توسعه iOS 19 را شروع کرده است

افشین نوری
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - 18:31
iOS 19

طبق یک گزارش جدید، به نظر می رسد اپل توسعه iOS 19 را با نام رمزی luck شروع کرده است. این شرکت اخیرا iOS 18 را معرفی کرده بود.

به گزارش بلومبرک اپل علاوه بر توسعه iOS 19، کار روی سیستم‌عامل‌های watchOS 12 برای اپل واچ، macOS 16 برای دستگاه‌های مک و visionOS 3 برای هدست ویژن پرو را شروع کرده است.

این آپدیت‌ها قرار است در سال ۲۰۲۵ معرفی شود، اما اپل از الان پروسه توسعه آن‌ها را شروع کرده است که نشان‌دهنده اهمیت آن برای اپل است.

اپل در رویداد WWDC 2024 خود از سیستم‌عامل iOS 18 با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد. این سیستم‌عامل دارای صفحه هوم با قابلیت سفارشی‌سازی است که به شما اجازه می‌دهد تا آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را براساس سلیقه خود در هر جایی قرار دهید.

همچنین امکان ارسال پیام با ماهواره وجود دارد و کاربران در مواقعی که به وای‌فای یا شبکه مخابرات دسترسی ندارند می‌توانند پیام بفرستند.

شما همچنین امکان قفل‌کردن اپلیکیشن‌ها را دارید. با این قابلیت، سایر کاربران امکان جابجا کردن اپ‌های گوشی شما را نخواهند داشت.

کنترل سنتر هم به‌روزرسانی شده و یک گالری جدید به آن اضافه شده است. توسعه‌دهندگان نیز حالا می‌توانند ابزارهای خود را در کنترل سنتر قرار دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید