سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در پایگاه داده IMEI رویت شد - تکفارس 
سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در پایگاه داده IMEI رویت شد - تکفارس 
سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در پایگاه داده IMEI رویت شد - تکفارس 

سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در پایگاه داده IMEI رویت شد

فرزاد اسرافیلی
۴ تیر ۱۴۰۳ - 11:10
ردمی نوت 14

به تازگی جزئیات جدیدی از مدل‌های جدید سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۴ در پایگاه داده IMEI منتشر شده است.

سری گوشی‌های ردمی نوت شیائومی یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده به حساب می‌آید. این گوشی‌ها همه‌کاره بوده و با قیمت مقرون به صرفه عملکرد بالایی از خود ارائه می‌دهند. گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ جدیدترین محصول این شرکت است. به نظر می‌آید ردمی خود را برای عرضه سری نوت ۱۴ آماده می‌کند. مدل‌های جدید این گوشی در پایگاه داده IMEI منتشر شده است.

جزئیات مدل‌های جدید سری نوت ۱۴ از پایگاه داده IMEI منتشر شده است. پایگاه داده IMEI سه گوشی هوشمند آتی سری نوت ۱۴ را به نام‌های ردمی نوت ۱۴، ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را نشان می‌دهد. همه این مدل گوشی‌ها در سه بازار جهانی، هند و چین عرضه خواهد شد.

ردمی نوت ۱۴ با شماره مدل ۲۴۱۱۵RA8EG برای بازار جهانی، ۲۴۱۱۵RA8EI برای بازار هند و ۲۴۱۱۵RA8EC برای بازار چین عرضه می‌شود. ردمی نوت ۱۴ پرو نیز با شماره مدل ۲۴۰۹۴RAD4G برای بازار جهانی، ۲۴۰۹۴RAD4I برای هند و ۲۴۰۹۴RAD4C برای چین در دسترس قرار خواهد گرفت. ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس رده‌بالا نیز در سه شماره مدل ۲۴۰۹۰RA29G برای بازار جهانی، ۲۴۰۹۰RA29I برای هند و ۲۴۰۹۰RA29C برای چین عرضه خواهد شد.

شماره مدل‌هایی که در این پایگاه داده منتشر شده‌اند یک جزئیات مهم را در مورد گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد. “۲۴۰۹” در ابتدای هر مدل به جزئیات عرضه اشاره دارد. از این رو، این گوشی‌ها در سپتامبر ۲۰۲۴ روانه بازار خواهند شد. این مدل‌ها نیز همانند نسخه‌های قبلی سری ردمی نوت احتمالاً ابتدا در چین و سپس در مناطق دیگر عرضه خواهد شد. عرضه جهانی ممکن است در پایان سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ انجام شود.

در حال حاضر، جزئیات مربوط به مشخصات و ویژگی‌های سری ردمی نوت ۱۴ بسیار کم است. با این حال، با نزدیک شدن به زمان رونمایی، احتمال زیاد اطلاعات و شایعات جدیدی در فضای مجازی در مورد این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید