همستر کامبت چیست؟ آشنایی با ایردراپ و بازی جدید تلگرام - تکفارس 
همستر کامبت چیست؟ آشنایی با ایردراپ و بازی جدید تلگرام - تکفارس 
همستر کامبت چیست؟ آشنایی با ایردراپ و بازی جدید تلگرام - تکفارس 

همستر کامبت چیست؟ آشنایی با ایردراپ و بازی جدید تلگرام

تکفارس
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - 16:32
همستر کامبت چیست؟ آشنایی با ایردراپ و بازی جدید تلگرام - تکفارس 

افزایش محبوبیت نات کوین مبتنی بر تلگرام، انواع بازی‌های کریپتو را مورد توجه قرار داد. در حال حاضر، یکی دیگر از بازی‌های تپ برای کسب درآمد مبتنی بر تلگرام همستر کامبت ( Hamster Kombat ) است که به هر بازیکن اجازه می‌دهد تا صرافی مجازی خود را مدیریت کنند، برای کسب سکه‌های بیشتر روی گوشی خود ضربه بزنند و وظایف و فعالیت‌های مختلف را برای افزایش درآمد انجام دهند. سکه‌های مجازی جمع شده در بازی به زودی با توکن بومی برنامه‌ریزی‌شده پروژه قابل‌دریافت خواهند بود و افراد با فروش همستر کامبت می‌توانند درآمد کسب کنند. از اوایل ژوئن ۲۰۲۴، همستر کامبت پایگاه کاربران قابل‌توجه بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن را جمع آوری کرده است.

قبل از پرداختن به اصل ماجرا یک توضیح مختصر در خصوص ایردراپ داشته باشیم:

ایردراپ چیست؟

در حوزه کریپتوکارنسی، ایردراپ به عنوان یک ابزار بازاریابی عمل می‌کند که در آن یک پروژه جدید توکن‌های بومی خود را مستقیماً در کیف پول‌های ارز دیجیتال طرفداران توزیع می‌کند. این توکن‌ها معمولا رایگان هستند یا برای به دست آوردن آنها به حداقل تلاش نیاز است.

نیروی محرکه پشت ایردراپ‌ها، تمایل یک پروژه برای پرورش علاقه و انتشار اخبار در مورد رمزارز جدید آنها است. آنها ممکن است دارندگان ارزهای دیجیتال موجود، کسانی که به طور فعال در یک جامعه بلاک چین خاص درگیر هستند را هدف قرار دهند، یا حتی برای توزیع توکن‌های خود مسابقات و هدایایی برگزار کنند. آنها امیدوارند با قرار دادن توکن‌های خود در کیف پول‌های بیشتر، آگاهی را تقویت کرده و به پذیرش پروژه خود تشویق کنند. این توزیع گسترده‌تر می‌تواند منجر به ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش در پروژه شود و به ارزش خود توکن‌ها را افزوده کند.

همستر کامبت چیست؟ آشنایی با ایردراپ و بازی جدید تلگرام - تکفارس 

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی کلیکی با مضمون بازی برای کسب درآمد است که در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در تلگرام راه‌اندازی شد و در آن کاربران تنها با ضربه زدن روی صفحه، سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند. هر ضربه برای شما سکه‌های مجازی به دست می‌آورد که از طریق توکن اصلی برنامه‌ریزی‌شده بازی، HMSTR قابل مطالبه خواهند بود. تیم توسعه انتظار دارد که تاریخ راه اندازی توکن در جولای ۲۰۲۴ باشد.

بازی زمانی شروع می‌شود که شما نقش یک مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال را بر عهده می‌گیرید. به شما یک انتخاب از بین چندین صرافی برای مالکیت داده شده است. پس از انتخاب خود، با ضربه زدن بر روی تصویر یک همستر بامزه وارد بازی می‌شوید. ضربه زدن دارایی‌های مجازی و رتبه در بازی شما را افزایش می‌دهد. همچنین راه‌های دیگری برای کسب سکه یا افزایش موقعیت شما وجود دارد.

با اینکه قیمت همستر کامبت هنوز مشخص نیست اما به عنوان یک بازی معمولی برای کسب درآمد، مشارکت فعال و مکرر را در پی دارد. این مفهوم شبیه به بازی‌های دیگری است که از طریق ضربه زدن مکرر یا کلیک کردن به عنوان مثال، نات کوین تپ سواپ کاربر را تشویق می‌کنند.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

تا اواسط ژوئن ۲۰۲۴، همستر کامبت پایگاه کاربری ۱۸۰ میلیون بازیکنی را جمع‌آوری کرده است و تا کنون در هیچ چیز کلاهبرداری در آن دخیل نبوده است. به نظر می‌رسد این یک بازی قانونی باشد، اگرچه برخی از کاربران در رسانه‌های اجتماعی نگرانی‌هایی را در مورد عدم وجود مکانیزم دریافت و همچنین ناهماهنگی در برخی از شمارنده‌های دارایی مورد استفاده در بازی ابراز کرده‌اند.

از بسیاری جهات، همستر کامبت شبیه به یکی دیگر از بازی‌های مبتنی بر تلگرام مانند نات کوین است. برای مدتی، نات کوین هم فقط یک سرگرمی بود و برای یک تلاش جمع‌آوری پاداش نبود. در اواسط ماه می ۲۰۲۴، نات کوین سرانجام توکن بومی خود، NOT را راه اندازی کرد، که در عرض یک ماه نزدیک به ۹۰ درصد افزایش یافت و از قیمت اولیه حدود ۰.۰۱۱۶ دلار به ۰.۰۲۲ دلار امروز افزایش پیدا کرد.

چگونه همستر کامبت را شروع کنیم؟

همستر کمبت به صورت انحصاری از طریق تلگرام در دسترس است. همستر کامبت را می توانید در تلگرام جستجو کنید و یا به وب سایت رسمی پروژه مراجعه کرده و روی دکمه Play Now کلیک کنید تا به کانال بازی هدایت شوید. برای شروع بازی، نیازی به پیش خرید هیچ ارز دیجیتال ندارید و ملحق شدن به بازی رایگان است.

همستر کامبت چیست؟ آشنایی با ایردراپ و بازی جدید تلگرام - تکفارس 

نتیجه‌گیری

بازی‌های Tap-to-Earn تلگرام در حال حاضر در دنیای بازی‌های ارز دیجیتال محبوب هستند. همه چیز با افزایش عالی نات کوین شروع شد، که اکنون با افزایش محبوبیت همستر کامبت بیشتر شده است. همستر کامبت با ۱۵۰ میلیون کاربر کل و تعداد کاربران فعال روزانه بیش از ۳۰ میلیون، در حال حاضر از بسیاری دیگر از بازی‌های برجسته سوشالفای پیشی گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید