رهبری بازار گوشی بدست سامسونگ افتاده یا اپل؟ - تکفارس 
رهبری بازار گوشی بدست سامسونگ افتاده یا اپل؟ - تکفارس 
رهبری بازار گوشی بدست سامسونگ افتاده یا اپل؟ - تکفارس 

رهبری بازار گوشی بدست سامسونگ افتاده یا اپل؟

تکفارس
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16:24
رهبری بازار گوشی بدست سامسونگ افتاده یا اپل؟ - تکفارس 

در سال‌های اخیر به دلیل استفاده زیادی که از گوشی‌های هوشمند می‌شود، دو برند سامسونگ و آیفون سالانه گوشی‌های بسیار جدید و متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند؛ به‌طوری‌که رقابتی میان این دو برند ایجاد شده است و عده‌ای طرفدار آیفون هستند و عده‌ای دیگر تنها از گوشی‌های سامسونگ رضایت دارند.

بدون شک تفاوت‌های بسیار زیادی میان گوشی‌های سامسونگ و آیفون وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اما اینکه عملکرد کدام‌یک بهتر است، کاملا به نیاز شما بازمی‌گردد؛ زیرا هر دو برند سعی دارند که محصولات خود را با بهترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی‌ها تولید کنند و همین موضوع نیز باعث محبوبیت آن‌ها شده است. در حال حاضر می‌توان گفت که رهبری بازار گوشی به‌دست اپل است. البته سامسونگ نیز با تفاوت بسیار ناچیزی در رده دوم قرار دارد و حتی شاید با این برند هم‌رده باشد. البته این آمارها به‌طور تقریبی است و قطعا تغییر خواهد کرد.

مقایسه دو برند سامسونگ و اپل

رهبری بازار گوشی بدست سامسونگ افتاده یا اپل؟ - تکفارس 

برای اینکه بتوانیم برای خرید آنلاین آیفون یا سامسونگ انتخاب خوبی داشته باشیم، بهتر است با ویژگی‌ محصولات هریک از این دو برند آشنا شویم:

معرفی گوشی‌های اپل

اپل نیازی به معرفی ندارد؛ کمپانی بسیار بزرگ و معتبری که پرچمدار تولید بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. گوشی‌های این کمپانی اگرچه تنوع بالایی ندارند، اما به قدری در تولید و طراحی آن‌ها دقت و ظرافت به خرج داده می‌شود که با خرید هر مدل از آن‌ها تا سال‌های طولانی نیاز به گوشی جدید پیدا نخواهید کرد. در حال حاضر تمام گوشی‌های آیفون ضدآب هستند و در برابر عوامل مختلف آسیب‌زا مقاومت بالایی دارند. این موضوع در مورد نمایشگر آن‌ها نیز دیده می‌شود؛ صفحه لمسی بسیار ظریفی که تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به نمایش می‌گذارد.

از لحاظ ساختاری نیز آیفون‌ کاملا هوشمندانه عمل کرده است. میزان فضای ذخیره‌سازی، قدرت پردازش اطلاعات، نوع سیستم عامل، کیفیت دوربین‌، نوع برنامه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و سایر قطعات و امکانات داخلی با دقت بالایی انتخاب شده‌‌اند و همین موضوع نیز باعث شده است تا تمام گوشی‌های این برند طرفداران زیادی داشته باشند.

معرفی گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ نیز همانند اپل در صدر جدول بهترین‌ها قرار دارد. تنوع محصولات این برند بسیار بالاست و در طول سال مدل‌های بسیار متنوعی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. همین موضوع باعث شده است تا بتوانید با هر رنج قیمتی گوشی خوب داشته باشید. تمام گوشی‌های سامسونگ نیز همانند آیفون طراحی زیبایی دارند و حتی برخی از آن‌ها به حالت تاشو تولید شده‌اند که گام بزرگی در فناوری‌های نوین است.

قدرت پردازش اطلاعات، سرعت عملکرد، نوع نمایشگر، فضای ذخیره‌سازی، کیفیت صدا، کیفیت قیلمبرداری و عکس‌برداری و سایر قطعات موجود در گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارای بهترین قدرت و کیفیت هستند. البته این ویژگی‌ها در مدل‌های سری اس بیشتر دیده می‌شود. پس در خرید آن‌ها شک نکنید.

خرید محصولات آیفون و سامسونگ از فروشگاه‌های معتبر

رهبری بازار گوشی بدست سامسونگ افتاده یا اپل؟ - تکفارس 

برای خرید گوشی‌های دو برند آیفون و سامسونگ بهترین مسیر، خرید حضوری از بازارهای مخصوص موبایل است. اما بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های زیاد قادر به خرید حضوری نیستند و ترجیح می‌دهند که محصولات مورد نیاز خود را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند. البته برای این کار نیاز است که فروشگاه معتبری را پیدا کنید تا از اصالت کالاهای آن اطمینان داشته باشید. فروشگاه کالاهای دیجیتال پیندو می‌تواند در این زمینه انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این مجموعه وب‌سایت خرید و فروش است که در قبال ارائه خدمات خود حق کمیسیون دریافت نمی‌کند؛ به همین دلیل اجناس با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. ضمن اینکه تنوع محصولات موجود در پیندو بسیار بالاست و می‌توانید در زمینه کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات، صنعتی و اداری و حتی مواد غذایی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. البته در این فروشگاه تنها کالای نو موجود هستند و به هیچ وجه اجناس دست دوم اجازه فروش ندارند.

از ویژگی‌های دیگر پیندو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از تخفیفات ویژه مختص همراهان همیشگی پیندو
  • برخورداری از پشتیبانی ۲۴ساعته برای ثبت شکایت و بازخورد
  • قابلیت ارسال سریع متناسب با محل زندگی شما
  • امکان پرداخت درب منزل
  • امکان برخورداری از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به تکنولوژی از طریق وبلاگ مجموعه
  • رشد کسب‌وکارها با استفاده از ابزارهای مدیرتی و تجزیه و تحلیل‌های بازاریابی

سخن پایانی

اگر قصد خرید گوشی هوشمند را دارید، انتخاب از دو برند سامسونگ یا آیفون بهترین گزینه برای شما هستند. البته آیفون با درصد ناچیزی رهبری بازار گوشی را بر عهده دارد؛ اما این به معنای کیفیت بهتر محصولات این برند نیست؛ بلکه تنوع گوشی‌های سامسونگ خیلی بالاتر است و قیمت بهتری نیز برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

در هر صورت اگر قصد خرید گوشی های سامسونگ از پیندو را دارید، بیشتر مدل‌های آن در این فروشگاه موجود هستند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. کافی است در کتگوری کالای دیجیتال، بخش موبایل و تبلت را انتخاب کنید تا با فیلتر کردن برند سامسونگ، لیست آگهی‌های موجود نمایش داده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید