سخت ترین بازی های ps5 - تکفارس 
سخت ترین بازی های ps5 - تکفارس 
سخت ترین بازی های ps5 - تکفارس 

سخت ترین بازی های ps5

تکفارس
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 08:39
بازی پی اس 5

پلی استیشن ۵ به عنوان یکی از قدرتمندترین کنسول‌های بازی نسل نهم، با ارائه طیف گسترده‌ای از بازی‌های جذاب و باکیفیت، می‌تواند هر گیمری را مجذوب خود کند . اگر به تازگی صاحب این کنسول شده‌اید یا به دنبال عناوینی جدید برای تجربه گیم پلی هیجان‌انگیز هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین بازی های PS5 در ژانرهای مختلف آشنا شوید.

سخت ترین بازی های ورزشی ps5

FIFA 23

فیفا ۲۳، سی‌اُمین و آخرین قسمت از سری بازی‌های محبوب فیفا که توسط شرکت الکترونیک آرتز (EA) توسعه و منتشر شده، در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد .این بازی به عنوان آخرین نسخه از سری فیفا با نام تجاری و مجوز رسمی فیفا شناخته می‌شود، چرا که EA و فیفا به همکاری خود در این زمینه پایان داده‌اند.

NBA 2K23

NBA 2K23، بیست و چهارمین نسخه از سری محبوب بازی‌های بسکتبال NBA 2K، در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۸ شهریور ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر شد .این بازی که توسط Visual Concepts توسعه یافته و ۲K Sports آن را منتشر کرده است، تجربه‌ای جامع و فراگیر از بسکتبال را به ارمغان می‌آورد.

Madden NFL 23

Madden NFL 23 یک بازی ویدئویی ورزشی شبیه‌سازی فوتبال آمریکایی است که توسط EA Tiburon توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است .این بازی بیست و هشتمین قسمت از سری Madden NFL است و پس از انتشار Madden NFL 22 در سال ۲۰۲۱ منتشر شد .این بازی در ۱۶ آگوست ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی منتشر شد.

برای خرید هدست PS5، به وب‌سایت پلی‌استیشن استور مراجعه کنید! هدست‌های مختلفی برای پلی‌استیشن ۵ در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی‌ها و قیمت خاص خود را دارند .برای انتخاب بهترین هدست، باید به نیازها و بودجه خود توجه کنید.

هدست پی اس 5

سخت ترین بازی های هیجانی ps5

بازی Elden Ring

الدن رینگ یک بازی ویدئویی نقش آفرینی اکشن جهان باز است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است.

این بازی در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. الدن رینگ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به دلیل گیم پلی، جهان باز، و طراحی سطح خود مورد تحسین قرار گرفت. این بازی جوایز متعددی از جمله بازی سال را در The Game Awards 2022 کسب کرد.

بازی Returnal

Returnal، یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی سوم شخص روگ-لایت است که توسط استودیو Housemarque توسعه یافته و در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد. این بازی به خاطر گیم‌پلی چالش‌برانگیز، داستان گیرا و فضاسازی منحصربه‌فرد خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

در Returnal، شما در نقش سلن Vasari، خلبانی فضایی هستید که در سیاره‌ای بیگانه به نام Atropos سقوط کرده است. برای زنده ماندن و فرار از این سیاره، باید با دشمنان بی رحم مبارزه کنید، محیط‌های خطرناک را کاوش کنید و رازهای تاریکی که Atropos را احاطه کرده است را کشف کنید.

گیم‌پلی Returnal بر پایه نبردهای سریع و نفس‌گیر با سلاح‌های مختلف بنا شده است. شما باید از حرکات و مهارت‌های خود برای جاخالی دادن از حملات دشمنان، هدف‌گیری دقیق و شلیک به موقع استفاده کنید. هر بار که می‌میرید، چرخه دوباره آغاز می‌شود و شما باید از ابتدا شروع کنید، اما با حفظ برخی از پیشرفت‌های خود مانند سلاح‌ها و آیتم‌هایی که پیدا کرده‌اید.

فضاسازی Returnal خیره‌کننده و وهم‌آور است. سیاره Atropos مملو از مناظر عجیب و غریب، موجودات بیگانه خطرناک و بقایای تمدن‌های باستانی است. موسیقی متن بازی نیز زیبا و حماسی است و به خوبی حس تنش و هیجان را در بازی القا می‌کند.

پلی استیشن ۵ اسلیم، همانند پلی استیشن ۵ معمولی، برای اجرای تمام بازی‌های پلی استیشن ۵ طراحی شده است و از نظر عملکرد و قابلیت‌ها تفاوتی با آن ندارد. برای خرید پی اس ۵ اسلیم می توانید به سایت پی اس استور سری بزنید.

بازی Cuphead: The Delicious Last Course

Cuphead: The Delicious Last Course یک بسته الحاقی برای بازی محبوب Cuphead است که در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد. این بسته شامل مراحل جدید، باس‌های چالش‌برانگیز، سلاح‌های منحصر به فرد و یک شخصیت جدید قابل بازی به نام Ms .Chalice است.

Ms .Chalice خواهر Cuphead و Mugman است و به دلیل چابکی و حرکات ویژه خود، گیم‌پلی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند .او می‌تواند با استفاده از طلسم‌های جادویی، دشمنان را از راه دور شکست دهد و در هوا معلق بماند.

The Delicious Last Course در یک جزیره جدید به نام Inkwell Isle Four اتفاق می‌افتد .Cuphead و Mugman برای به دست آوردن آخرین طلسمی که برای نجات روح خود به آن نیاز دارند، به این جزیره سفر می‌کنند .در طول مسیر، آنها با باس‌های جدید و چالش‌برانگیزی مانند Angel Devil و The King Dice’s Dice Machine روبرو می‌شوند.

بازی Nioh 2

Nioh 2 یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط تیم نینجا توسعه یافته و توسط کویی تکمو منتشر شده است .این بازی دنباله‌ای بر بازی Nioh 2017 است و در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

Nioh 2 در دوره Sengoku ژاپن اتفاق می‌افتد و داستان یک روحانی به نام Hide را روایت می‌کند که برای یافتن اکسیر Amrita، یک شیء جادویی که می‌تواند ارواح مردگان را احیا کند، به ژاپن سفر می‌کند .Hide در طول سفر خود با دشمنان مختلفی از جمله سامورایی، یوکای (ارواح شیطانی) و انسان‌های آلوده به فساد روبرو می‌شود.

خلاصه بازی های سخت پی اس ۵

در اینجا چند مورد از سخت ترین بازی های پلی استیشن ۵ که تا کنون منتشر شده اند آورده شده است:

  • Elden Ring : این بازی نقش آفرینی اکشن جهان باز توسط FromSoftware، توسعه دهندگان سری Souls توسعه یافته است .به خاطر سختی چالش برانگیز و دنیای بزرگ و مرموزش مشهور است.
  • Returnal : این تیرانداز سوم شخص روگ لایت توسط Housemarque توسعه یافته است .این بازی به خاطر گیم پلی سریع و نفس گیر، داستان گیرا و محیط های خیره کننده اش معروف است.
  • Cuphead: The Delicious Last Course :این بسته الحاقی برای بازی محبوب Cuphead است .این بازی به خاطر گیم پلی سرگرم کننده، طراحی هنری زیبا و موسیقی متن دلنشینش مورد تحسین قرار گرفته است.

خرید اینترنی پی اس ۵ و تجهیزات جانبی با بهترین قیمت

اگر به دنبال خرید PS5 و لوازم جانبی آن به صورت آنلاین با بهترین قیمت هستید، سایت پی اس استور می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

مزایای خرید از پی اس استور

  • تنوع محصولات: این فروشگاه طیف گسترده‌ای از کنسول‌های PS5 و لوازم جانبی آن، از جمله دسته‌های بازی، هدست‌های واقعیت مجازی، شارژرها، کیف‌ها و کاورها را ارائه می‌دهد.
  • قیمت مناسب: پی اس استور به دلیل ارائه قیمت‌های رقابتی برای محصولات PS5 شناخته شده است.
  • ارسال سریع: این فروشگاه ارسال سریع و مطمئن PS5 و لوازم جانبی را به سراسر ایران انجام می‌دهد.
  • پشتیبانی مشتری: پی اس استور پشتیبانی مشتری ۲۴/۷ را برای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شما ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید