گوشی ارزان‌قیمت ردمی A3X با طراحی جذاب معرفی شد - تکفارس 
گوشی ارزان‌قیمت ردمی A3X با طراحی جذاب معرفی شد - تکفارس 

گوشی ارزان‌قیمت ردمی A3X با طراحی جذاب معرفی شد

افشین نوری
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 10:54
ردمی A3X

شیائومی از گوشی اقتصادی ردمی A3X با جذاب رونمایی کرد. این گوشی دنباله ردمی A3 است که اخیرا معرفی شد.

ردمی A3X از یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی LCD با وضوح به ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل و نرخ نوسازی  ۹۰ هرتز بهره می‌برد و دارای حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است.

در داخل آن از تراشه ۲۲ نانومتری Unisoc T603 در کنار  ۳/۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

ردمی A3X

در قاب پشتی ردمی A3X یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ وجود دارد که یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۰.۰۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی است.

ردمی A3X از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند که آداپتور آن را باید جداگانه خرید.

این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند و تا ۲ سال آپدیت های نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد.

ردمی A3X در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز و با قیمت حدود ۶۰ یورو به بازار عرضه می‌شود. شیائومی همچنین به تازگی از گوشی ردمی ۱۳ ۴G رونمایی کرده است که دارای مشخصات جذابی همچون دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

این گوشی عضو جدیدی از سری ردمی ۱۳ شیائومی محسوب می‌شود و به عنوان مدل جایگزین گوشی ردمی ۱۲ ۴G که در سال گذشته عرضه شد، معرفی شده است. محصول جدید این شرکت به تراشه Helio G91 Ultra مدیاتک و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی ردمی ۱۳ ۴G مانند نسخه نسل پیشین خود به یک نمایشگر LCD با پنل IPS و اندازه ۶.۷۹ مجهز شده است که رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد؛ البته این گوشی برخلاف ردمی نوت ۱۲ ۴G از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیسلی در نمایشگر خود برخوردار است.

از ویژگی‌های دیگر گوشی ردمی ۱۳ ۴G می‌توان به بهره‌مندی از یک اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه، گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و یک باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ وات اشاره کرد. این گوشی در بخش نرم‌افزار نیز به رابط کاربری HyperOS شیائومی بر پایه اندروید ۱۴ مجهز شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید