به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A05s منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A05s منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A05s منتشر شد - تکفارس 

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A05s منتشر شد

فرزاد اسرافیلی
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17:31
به‌روزرسانی One UI 6.1 و پچ امنیتی می 2024 برای گلکسی A05s

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را به همراه پچ امنیتی می ۲۰۲۴ برای کاربران گلکسی A05s منتشر کرده است.

سامسونگ در حال حاضر در حال ارائه آخرین به‌روزرسانی One UI 6.1 برای کاربران گلکسی A05s در آسیا و شمال آفریقا می‌باشد. این به‌روزرسانی با شماره مدل SM-A057F عرضه می‌شود. در حال حاضر آپدیت جدید برای کاربران تونسی فعال شده است و به تدریج شامل سایر مناطق نیز می‌شود.

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، نسخه فریمور گلکسی A05s را به A057FXXU3CXE6 تغییر می‌دهد. همچنین پچ امنیتی می ۲۰۲۴ نیز به همراه One UI 6.1 به گوشی هوشمند اضافه خواهد شد. این پچ ۴۵ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. لازم به ذکر است گوشی هوشمند گلکسی A05s قبل از این دارای پچ امنیتی مارس ۲۰۲۴ بود.

به روز رسانی One UI 6.1 قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران گلکسی A05s به ارمغان می‌آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان ویرایش تصاویر و ویدیوها در اپلیکیشن گالری (Galary)، سفارشی کردن رابط کاربری، اشتراک‌گذاری محتوا، برقراری ارتباط با دیگران، مدیریت سلامتی و محافظت از باتری تلفن اشاره کرد.

برای دریافت آخرین به روز رسانی نرم افزار در گلکسی A05s، به قسمت Settings » Software update » Download and install مراجعه کنید. همچنین می‌توانید فریمور جدید را دانلود کرده و به صورت دستی آن را نصب کنید. توجه داشته باشید که قبل از شروع نصب دستی، ابتدا از دیتاهای گوشی خود بک آپ بگیرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید