همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای - تکفارس 
همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای - تکفارس 
همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای - تکفارس 

همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای

تکفارس
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 01:35
همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای - تکفارس 

هیوندای یکی از برندهای معروف تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۴۶ تا کنون فعالیت دارد. خودرو هیوندای انواع مختلفی را تولید کرده است که از جمله می توان به النترا، اکسنت، سوناتا، آزرا، ولستر، جنسیس کوپه، ۱۱۰، ۱۲۰، ۱۳۰ و ۱۴۰ اشاره کرد. هر یک از این مدل ها دارای قطعات یدکی منحصر به فرد هستند. قطعات خودروی هیوندای دارای انواع مختلفی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. در ادامه با معرفی همه چیز در مورد لوازم یدکی هیوندای با ما همراه باشید.

انواع قطعات یدکی هیوندای

لوازم جانبی و قطعات هیوندای به دسته های زیادی تقسیم می شود که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات و لوازم جانبی مصرفی: از جمله قطعات لوازم جانبی مصرفی خودروهای هیوندا مانند شمع، لنت ترمز، صافی بنزین، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر کابین اشاره کرد.
  • قطعات موتوری: از جمله قطعات موتوری خودرو هیوندای می توان به مواردی مانند یاتاقان، واشر سر سیلندر، زنجیر تایم و واشر کامل اشاره کرد.
  • قطعات جلوبندی مانند: از جمله قطعات جلوبندی هیوندای می توان به مواردی چون سیبک فرمان، کمک فنر، قرقری، دسته موتور و سیبک طبق اشاره کرد.
  • قطعات بدنه: لوازم یدکی بدنه خودرو هیوندای شامل درب، آینه بغل، گلگیر، شلگیر، سپر و دیاق است.
  • آپشن های خارجی: لوازم پوشش خارجی، سیستم روشنایی و اسپویلر است.
  • لوازم برقی: لوازم برقی نیز دسته ای دیگر از تجهیزات جانبی خودرو است که شامل باتری، لامپ، سیستم ایمنی و رانندگی، سیستم هوشمند خودرو و سنسورهای خطا و.. خواهد بود.
  • قطعات حفاظتی: قطعات حفاظتی هیونداری شامل گارد موتور، دوربین ها و… است.
  • قطعات داخی: از جمله لوازم جانبی داخلی هیوندای می توان به مواردی چون سیستم صوتی و مانیتور، دوربین های عقب، سیستم تهویه، فرمان چرمی و سیستم اطلاعات ناوبری و.. است.
همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای - تکفارس 

نحوه تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی

لوازم یدکی خودرو هیوندای به دو دسته تقسیم می شود:

  • قطعات اصلی: مجموعه قطعات یدکی اصلی شامل محصولاتی است که مستقیما توسط شرکت هیوندای تولید شده است. این قطعات به گونه ای طراحی می شوند که مطابقت کافی با مدل ماشین شما داشته باشند.
  • قطعات اورجینال: مجموعه قطعات یدکی اورجینال، محصولاتی هستند که توسط سایر شرکت های تولید کننده قطعات یدکی تولید شده‌اند.

حال از این میان اغلب قطعات اورجینال دارای نمونه فیک و تقلبی هستند. از این رو اگر از مواد اولیه نامناسب برای تولید قطعات یدکی استفاده شود، قیمت آن ها کاهش می یابد. لذا اولین مشخصه برای فیک بودن محصول، قیمت کم آن ها است. این تجهیزات از کیفیت بالا برخوردار نیستند و در حین استفاده ممکن است به سایر قطعات خودرو آسیب برساند. از همین رو کیفیت لوازم یدکی هیوندای از اهمیت بالایی برخوردار است. تا حد امکان سعی کنید لوازم یدکی اصل و با کیفیت تهیه کنید.

لوازم جانبی خودروهای هیوندای در ایران

خودروهای هیوندای در ایران محبوبیت بالایی دارد و افراد زیادی از این خودروها استفاده می کنند. النترا، تکسنت، کوپه، جنسیس، وراکروز، سانتافه، سوناتا، توسان، ولستر و سوناتا تنها برخی از مدل های هیوندای بوده که در بیشتر استان های ایران دیده می شود. تهیه لوازم یدکی این خودروها یکی از چالش هایی است که مالکان این خودرو با آن رو به رو هستند. لوازم جانبی خودروههای هیوندای شامل انواع محصولات و لوازمی است که برای ارتقا، بهبود و تعمیر خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این لوازم جانبی شامل انواع آپشن ها و تجهیزات داخلی، خارجی و حفاظتی هستند. با توجه به اینکه هیوندای یکی از برندهای محبوب در ایران و جهان است، تنوع و کیفیت لوازم یدکی در این خودروها بسیار بالا است.

همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای - تکفارس 

قطعات یدکی که توسط شرکت هیوندای تولید می شود دارای چه ویژگی هایی هستند؟

لوازم یدکی ها و محصولاتی که توسط شرکت هیوندای تولید می شوند دارای ویژگی های زیر هستند:

  • پایداری

شرکت هیوندای اغلب از مواد اولیه پایدار و مقاوم برای تولید محصولات استفاده می کند. این امر سبب افزایش طول عمر و افزایش پایداری محصول خواهد شد.

  • طراحی شیک

شرکت هیوندای سعی دارد محصولاتی با طراحی شیک تولید کند. محصولاتی که در حین برخورداری از کیفیت و مقاومت مناسب از طراحی منحصر به فرد نیز برخوردار باشند.

  • تضمین ایمنی

هیوندای با استفاده از آزمایشات دقیق و با استانداردهای بالا سعی دارد ایمنی را تضمین کند.

  • تنوع بالا و انعطاف پذیری بیشتر

یکی دیگر از ویژگی هایی که هیوندای برای محصولات خود در نظر گرفته است، ارائه طیف وسیعی از لوازم جانبی اصلی برای پوشش دادن اهداف متفاوت است. بنابراین اگر بخواهید ماشین خود را ارتقا بدهید می توانید از این لوازم جانبی استفاده کنید.

همه چیز درباره قطعات خودروی هیوندای - تکفارس 

آیا لوازم جانبی اصلی هیوندای نیاز به سرویس دارند؟

لوازم جانبی اصلی هیوندای با بالاترین کیفیت و حداکثر الزامات ایمنی طراحی می شوند و به همین دلیل نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. معمولا لوازم یدکی خودرو هیوندای که به صورت اصل تهیه شوند دچار مشکل نمی شوند. اغلب نمونه های فیک و ارزان قیمت با مشکلاتی نظیر: عدم کارایی درست، ایجاد صدا، آسیب رساندن به سایر محصولات مواجه می شوند. از این رو می توانید با تهیه و خرید محصولات با کیفیت از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

چرا باید قطعات اصلی را برای خودروی هیوندا انتخاب کنیم؟

قطعات اصلی هیوندای به صورت خاص برای هیوندای شما طراحی و مهندسی شده است. بنابراین در طول سال ها، سرمایه گذاری های قابل توجهی در تحقیق و توسعه برای مطالعه طراحی، انتخاب مواد و ساخت داخلی قطعات اصلی هیوندای انجام شده است. این قطعات با کیفیت تولید برای تولید برای اولین بار در شرایط مختلف شبیه سازی شده آزمایش می شوند تا از کیفیت، ضریب اطمینان و همچنین میزان دوام آن اطمینان حاصل شود. علاوه بر این برای افزایش آرامش خاطر، همیشه سعی کنید از قطعات اصلی هیوندای استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید