طراحی گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ سامسونگ به‌طور تصادفی لو رفت - تکفارس 
طراحی گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ سامسونگ به‌طور تصادفی لو رفت - تکفارس 

طراحی گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ سامسونگ به‌طور تصادفی لو رفت

فرزاد اسرافیلی
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 11:32
طراحی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6

به تازگی سامسونگ به اشتباه تصاویری از طراحی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ را در وب سایت خود منتشر کرده است که بلافاصله حذف شدند.

پس از چندین ماه شایعه و افشاگری پیرامون گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶، سرانجام طراحی این گوشی‌ها از سوی سامسونگ مشخص شده‌اند. این شرکت به طور تصادفی در وب سایت رسمی قزاقستان خود تصاویری از طراحی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ منتشر کرده است. تصاویر لو رفته بلافاصله از وب سایت حذف شدند.

با نگاه انداختن به تصاویر کاملا متوجه خواهید شد که تا حدود زیادی آنچه را که تاکنون از شایعات شنیده بودیم صحیح بوه‌اند. طراحی هر دو گوشی هوشمند همانند گلکسی S24 اولترا می‌باشد.

طراحی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6

لبه‌های گوشی‌ها تیز بوده و گوشه‌ها نسبت به مدل‌های قبل خمیدگی کمتری دارند. همچنین آیلند دوربین بازطراحی شده در قاب پشتی گلکسی زد فولد ۶ قرار دارد.

دوربین‌های پشتی گلکسی زد فلیپ ۶ نیز ظاهر جدیدی به خود گرفته است. سامسونگ از همان طراحی پوشه‌ای‌شکل (به شکل فولدر) برای صفحه نمایش کاور گلکسی زد فلیپ ۶ استفاده کرده است. همچنین تصاویر گویای آن است گلکسی زد فولد ۶ دارای اسکنر اثر انگشت در بخش کناره خواهد بود.

گوشی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ خاکستری رنگ است، در حالی که گلکسی زد فلیپ ۶ مایل به آبی است. عبارت Galaxy AI به معنای هوش مصنوعی گلکسی نیز در تصویر ذکر شده است که به هیچ عنوان تعجب آور نیست. این روزها هوش مصنوعی حرف اول را می‌زند و انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آینده در مورد هوش مصنوعی گلکسی اطلاعاتی منتشر کند.

شایعه شده است دومین رویداد Unpacked سال در ۱۰ جولای برگزار برگزار خواهد شد و احتمال رونمایی از این دو گوشی وجود دارد. سامسونگ فعلا برگزاری رویداد در تاریخ فوق را تایید نکرده است، اما احتمال صحیح بودن آن زیاد است و ظاهراً در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است میزان چین خوردگی گلکسی زد فولد ۶ نسبت به مدل قبلی خود کمتر بوده و پهنای این گوشی بیشتر می‌باشد. اندازه صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ ۶ بدون تغییر باقی مانده است و تغییرات زیادی به جز مواردی که اشاره کردیم، نخواهد داشت.

همچنین هر دو گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و رابط کاربری One UI 6.1.1 و اندروید ۱۴ خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید