گوشی موتورولا اج ۲۰۲۴ معرفی شد - تکفارس 
گوشی موتورولا اج ۲۰۲۴ معرفی شد - تکفارس 

گوشی موتورولا اج ۲۰۲۴ معرفی شد

افشین نوری
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 19:40
موتورولا اج 2024

موتورولا از گوشی اج ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل ۲ است.

موتورولا اج ۲۰۲۴ از یک صفحه نمایش POLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، فناوری شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات است.

انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند و در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد.

دوربین سلفی آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است. موتورولا اج ۲۰۲۴ قرار است از اواخر خرداد به قیمت ۵۵۰ دلار عرضه شود.

موتورولا اخیرا گوشی جدیدی با نام X50 Ultra معرفی کرده بود که از یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و و دارای فناوری HDR 10+ و حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت است.

پردازنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است و کاربران به ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایتی حافظه UFS 4.0 دسترسی دارند. همچنین شاهد اجرای اندروید ۱۴ روی آن هستیم.

موتو X50 اولترا در پنل پشتی خود یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۲ درجه و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم سه برابر دارد و دارای دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است.

این گوشی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند و دارای پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس در جلو است.

انرژی این گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۵ واتی TurboPower، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی تامین می‌کند. همچنین قابلیت اتصال به ۵G SA/NSA، Dual 4G VoLTE، وای‌فای ۷ ۸۰۲.۱۱ax، بلوتوث ۵.۴، GPS، NFC و یک درگاه USB Type-C دارد. بلندگوهای این گوشی از نوع استریو دالبی اتموس با فناوری Dolby Head Tracking است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید