اولین تصاویر ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 
اولین تصاویر ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 

اولین تصاویر ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 11:08
تصاویر گلکسی واچ FE

ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ ظاهرا در دست توسعه است و حالا اولین تصاویر آن فاش شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی واچ FE دارای سایز ۴۰ میلی‌متری با صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی Super AMOLED خواهد بود و از یک باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی، رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه ۱۶ گیگابایتی، شارژ بی‌سیم مغناطیسی، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری و بدنه آلومینیومی خواهد بود و از استاندارد IP68 و MIL-STD-810H پشتیبانی خواهد کرد.

تصاویر گلکسی واچ FE

این مشخصات بسیار شبیه به گلکسی واچ ۴ هستند که این نشان می‌دهد گلکسی واچ FE احتمالا نسخه‌ای از گلکسی واچ ۴ خواهد بود. البته هنوز جزئیات قیمت آن مشخص نیست.

گفته می‌شود گلکسی واچ FE مجهز به تراشه تراشه اگزینوس W920 خواهد بود و سیستم‌عامل Wear OS را در کنار رابط کاربری One UI Watch 5.0 سامسونگ اجرا خواهد کرد. 

تصاویر گلکسی واچ FE

انتظار می‌رود سامسونگ ساعت گلکسی واچ FE را در رویداد آنپکد بعدی خود که تابستان برگزار خواهد شد معرفی کند. در این رویداد احتمالا شاهد رونمایی از سری گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا، گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز خواهیم بود.

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است یک سری قابلیت‌های هوش مصنوعی Glalaxy AI را به ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اضافه خواهد کرد.

سامسونگ تایید کرده است به زودی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy AI را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه خواهد کرد که به بهبود عملکردهای مرتبط با سلامتی خواهد پرداخت. یکی از این قابلیت‌ها Energy Score نام دارد. کاربران با استفاده از این ویژگی قادر خواهند بود از طریق تجزیه و تحلیل ترکیبی شاخص‌های شخصی، از وضعیت سلامت خود به آگاهی بهتری دست یابند. این شاخص‌ها شامل میانگین مدت زمان خواب، پایداری، ثبات خواب/بیدار شدن، زمان خواب، فعالیت روز قبل، ضربان قلب خواب و تغییرات ضربان قلب است.

سامسونگ همچنین در صدد بهبود الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای خواب است. اخیرا شاخص‌های جدیدی به ویژگی Sleep Insights افزوده شده است که باعث ارائه تجزیه و تحلیل دقیق از کیفیت خواب می‌شود. این شاخص‌های اضافی شامل تحرک خواب، اختلالات خواب، ضربان قلب و تنفس است.

ویژگی‌های جدید مربوط به تناسب اندام نیز باعث سنجش قابلیت‌های جسمانی برای تمرین شخصی می‌شود. شاخص‌های زون‌های ضربان قلب آستانه هوازی (AT) و بی‌هوازی (AnT) از دوی کارآمد پشتیبانی می‌کنند و همچنین به سرعت اثربخشی تمرین را تجزیه و تحلیل می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید