به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A13 5G منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A13 5G منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A13 5G منتشر شد - تکفارس 

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A13 5G منتشر شد

افشین نوری
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 08:56
آپدیت One UI 6.1 گلکسی A13 5G

سامسونگ که مدتی است آپدیت One UI 6.1 را برای برخی گوشی‌های خود عرضه کرده است حالا آن را برای گوشی اقتصادی گلکسی A13 5G و همچنین گلکسی F34 منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی برای گلکسی A13 5G با شماره نسخه A136BXXU7DXE2 و حجم حدود ۱.۵ گیگابایت در برخی کشورهای اروپایی در حال انتشار است.

برای گلکسی F34 نیز با شماره نسخه E346BXXU4CXE1 و حجم حدود ۲ گیگابایت در هند قابل دسترس است.

 به‌تازگی آپدیت One UI 6.1 برای دو گوشی میان‌رده گلکسی A73 و A33 نیز منتشر شده است. البته لازم به ذکر است که هیچ کدام از این گوشی‌ها قابلیت‌های هوش مصنوعی را دریافت نکرده‌اند و صرفا گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ آن‌ها را دریافت می‌کنند.

رابط کاربری One UI 6.1 که چند ماه پیش به همراه سری گلکسی S24 عرضه شد اخیرا به گوشی‌های سری گلکسی S23 و گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نیز راه یافته است.

این رابط کاربری به شما اجازه می‌دهد تا والپیپرهای سفارشی تولید کنید و افکت‌های آب‌وهوا و پرتره روی صفحه قفل گوشی خود اعمال کنید. همچنین شما به قابلیت‌های هوش مصنوعی دسترسی خواهید داشت که به شما در هنگام تماس‌ها کمک خواهند کرد. این قابلیت‌ها شامل مترجم آنی، حذف نویز محیطی و رونویسی خواهند بود.

در ضمن، One UI 6.1 بهبودهایی برای محافظت از باتری و سفارشی‌سازی‌ها و انیمیشن‌های مختلفی ارائه خواهد کرد. آپدیت One UI 6 همچنین دارای قابلیت‌های جدیدی است که یکی از آن‌ها Auto Blocker نام دارد که از گوشی گلکسی شما در برابر انواع تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.

برای دریافت این به روز رسانی، به قسمت Settings » Software update » Download and install مراجعه کنید. همچنین می‌توانید فریمور جدید را دانلود کرده و به صورت دستی آن را نصب کنید. توجه داشته باشید که قبل از شروع نصب دستی، ابتدا از دیتاهای گوشی خود بک آپ بگیرید.

لازم به ذکر است که برخلاف گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، گلکسی A13 قابلیت‌هایی هوش مصنوعی را دریافت نخواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید