قابلیت جدید اینستاگرام مخصوص نوجوانان منتشر شد - تکفارس 
قابلیت جدید اینستاگرام مخصوص نوجوانان منتشر شد - تکفارس 
قابلیت جدید اینستاگرام مخصوص نوجوانان منتشر شد - تکفارس 

قابلیت جدید اینستاگرام مخصوص نوجوانان منتشر شد

فرزاد اسرافیلی
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 18:48
قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام از قابلیتی جدید مخصوص نوجوانان رونمایی کرده است که بر اساس آن تعاملات افرادی که در فهرست Close Friends نیستند بی‌صدا خواهد شد.

اینستاگرام قابلیتی را معرفی کرده است که بر اساس آن می توانید تعاملات خود را با افرادی که جزو دوستان نزدیک (Close Friends) نیستند محدود کنید. بنابرین تنها کامنت‌ها، پیام‌های دایرکت، پاسخ‌ به استوری، تگ‌ها و منشن‌های دوستان نزدیک برای شما قابل مشاهده خواهند بود.

سایر فالوورها همچنان می‌توانند با پست‌های شما تعامل داشته باشند، اما کامنت‌ و پیام‌های آنها برای کسی قابل مشاهده نخواهد بود. این ویژگی جدید برای نوجوانان در نظر گرفته شده است، اما همه کاربران می‌توانند از آن برای محدود کردن فعالیت‌های افراد مزاحم بهره‌مند شوند.

قابلیت جدید اینستاگرام

در صورتی که این قابلیت فعال بماند، یادآوری می‌شود که آن را در مدت زمان مشخصی خاموش کنید. همچنین می‌توانید طوری تنظیم کنید که تعاملات فالوورهای جدید و یا حساب‌هایی را که جز فالوورهای شما نیستند محدود شوند.

قابلیت جدید اینستاگرام

علاوه بر این، می‌توان حساب‌های خاصی را بدون مسدود کردن آن‌ها محدود کرد. ازینرو این حساب‌ها متوجه نمی‌شوند چه زمانی آنلاین هستید یا پیام‌های آن‌ها را مشاهده کرده‌اید یا خیر. علاوه بر این، پیام‌های آن‌ها در دایرکت نمایش داده نمی‌شود، در عوض به قسمت درخواست‌های پیام (Message Requests) منتقل می‌شوند. کامنت‌های جدید آنها در پست‌های شما فقط برای شما و خودشان قابل مشاهده خواهد بود، و زمانی که قصد تگ یا منشن کردن شما را دارند، با پیامی مبنی بر اینکه کاربر مقابل اجازه این کار را به همه نداده است روبرو می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید