قابلیت‌های هوش مصنوعی Glalaxy AI برای ساعت‌های گلکسی واچ عرضه می‌شود - تکفارس 
قابلیت‌های هوش مصنوعی Glalaxy AI برای ساعت‌های گلکسی واچ عرضه می‌شود - تکفارس 

قابلیت‌های هوش مصنوعی Glalaxy AI برای ساعت‌های گلکسی واچ عرضه می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 16:46
قابلیت‌های هوش مصنوعی Glalaxy AI برای ساعت‌های گلکسی واچ

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است یک سری قابلیت‌های هوش مصنوعی Glalaxy AI را به ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اضافه خواهد کرد.

سامسونگ تایید کرده است به زودی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy AI را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه خواهد کرد که به بهبود عملکردهای مرتبط با سلامتی خواهد پرداخت. یکی از این قابلیت‌ها Energy Score نام دارد. کاربران با استفاده از این ویژگی قادر خواهند بود از طریق تجزیه و تحلیل ترکیبی شاخص‌های شخصی، از وضعیت سلامت خود به آگاهی بهتری دست یابند. این شاخص‌ها شامل میانگین مدت زمان خواب، پایداری، ثبات خواب/بیدار شدن، زمان خواب، فعالیت روز قبل، ضربان قلب خواب و تغییرات ضربان قلب است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی Glalaxy AI برای ساعت‌های گلکسی واچ

سامسونگ همچنین در صدد بهبود الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای خواب است. اخیرا شاخص‌های جدیدی به ویژگی Sleep Insights افزوده شده است که باعث ارائه تجزیه و تحلیل دقیق از کیفیت خواب می‌شود. این شاخص‌های اضافی شامل تحرک خواب، اختلالات خواب، ضربان قلب و تنفس است.

ویژگی‌های جدید مربوط به تناسب اندام نیز باعث سنجش قابلیت‌های جسمانی برای تمرین شخصی می‌شود. شاخص‌های زون‌های ضربان قلب آستانه هوازی (AT) و بی‌هوازی (AnT) از دوی کارآمد پشتیبانی می‌کنند و همچنین به سرعت اثربخشی تمرین را تجزیه و تحلیل می‌کنند.

دوچرخه سواران نیز می‌توانند به راحتی توان آستانه عملکردی (FTP) را تنها در ۱۰ دقیقه محاسبه کرده و با استفاده از شاخص توان شخصی شده بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های هوش مصنوعی تمرین کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید گلکسی واچ Wellness Tips نام دارد که به ارائه ایده‌ها، نکات انگیزشی و توصیه‌هایی برای داشتن سبک زندگی سالم‌تر می‌پردازد.

قابلیت آموزشی جدید Workout Routine این امکان را فراهم می‌کند تمرینات مختلف را باهم ترکیب کرده و بدون وقفه به تمرین بعدی بروید. و در نهایت با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی Race می‌توانید میزان پیشرفت خود را در حین دویدن یا دوچرخه سواری مشاهده کرده و نتایج خود را مقایسه کنید.

لازم به ذکر است این قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری بعدی گلکسی واچ با به‌روزرسانی One UI 6 Watch در اواخر امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید