مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد - تکفارس 
مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد - تکفارس 

مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد

محمدامین حیدری
۸ خرداد ۱۴۰۳ - 13:00
گلکسی S25 اولترا سامسونگ

در حالی که زمان زیادی تا معرفی گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ باقی مانده است، اکنون اطلاعات جدیدی درباره مشخصات دوربین آن فاش شده است.

طبق ادعای یک افشاگر معتبر به نام Ice Universe، گوشی گلکسی S25 اولترا دارای چهار دوربین است؛ با این حال شاهد دو تغییر بزرگ در آن‌ها خواهیم بود. آن‌طور که پیداست سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی پرچمدار آینده خود را به یک دوربین اصلی با قدرت ۲۰۰ مگاپیکسل در کنار یک سنسور اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی مجهز کند.

علاوه‌بر این، گلکسی S25 اولترا از دو لنز تله‌فوتو و سوپر تله‌فوتو با قدرت ۵۰ مگاپیکسل بهره می‌برد که به ترتیب دارای زوم اپتیکال سه و پنج برابری هستند. براین اساس می‌توان گفت که شاهد ارتقا سنسور اولتراواید و یکی از لنزهای تله‌فوتو در این گوشی نام‌برده خواهیم بود. شایان ذکر است که گلکسی S24 اولترا از یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو با قدرت ۱۰ مگاپیکسل برخوردار است که زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می‌دهد.

گلکسی S25 اولترا سامسونگ

با این حال دوربین‌های اصلی و سوپر تله‌فوتو گلکسی S25 اولترا سامسونگ به ترتیب دارای وضوح ۲۰۰ و ۵۰ مگاپیکسل هستند و تغییراتی در آن‌ها اعمال نخواهد شد. ناگفته نماند شایعات پیشین حاکی از آن بودند که این گوشی قرار است به همراه سه دوربین عرضه شود؛ البته این ادعا از سوی منابعی با اعتبار کمتر منتشر شده بود. در همین حال افشاگر نام‌برده سابقه خوبی در افشای اطلاعات درباره گوشی‌های جدید سامسونگ دارد.

بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که گوشی پرچمدار آینده این شرکت دارای چهار دوربین خواهد بود. همچنین شایعه شده است که گلکسی S25 اولترا به یک سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی با اندازه‌ای نزدیک به یک اینچ مجهز خواهد بود که درصورت درست‌بودن آن، شاهد ارتقا چشمگیری در بخش دوربین‌های این گوشی خواهیم بود.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ به همراه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و رابط کاربری One UI بر پایه اندروید ۱۵ عرضه شود؛ البته طراحی آن تفاوت چندانی با مدل نسل پیشین خود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید