آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو معرفی شدند - تکفارس 
آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو معرفی شدند - تکفارس 
آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو معرفی شدند - تکفارس 

آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو معرفی شدند

افشین نوری
۷ خرداد ۱۴۰۳ - 19:58
آنر ۲۰۰

آنر از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌های دارای طراحی خاص هستند.

آنر ۲۰۰

آنر ۲۰۰ دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۶۶۴ در ۱۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت است.

در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در کنار سیستم خنک‌کننده‌ محفظه بخار ۵۰۲۹ میلی‌مترمربعی استفاده شده است.

در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 هستیم که قابلیت‌های سفارشی سازی زیادی را ارائه می‌دهد.

آنر ۲۰۰

در پشت آنر ۲۰۰ سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.95 و لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وجود دارد. دوربین سلفی آن هم ۵۰ مگاپیکسلی است.

منبع تغذیه آنر ۲۰۰ یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی است و ابعاد گوشی ۱۶۱.۵ در ۷۴.۶ در ۷.۷ میلی‌متر و وزنش ۱۸۷ گرم است.

این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و آبی رائه شده و دارای قیمت ۳۷۰ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۴۴۰ دلار برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی است.

آنر ۲۰۰ پرو

آنر ۲۰۰ پرو هم دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت است.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است و در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 را اجرا می‌کند.

آنر ۲۰۰

آنر ۲۰۰ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 بهره می‌برد.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی است و ابعادی برابر ۱۶۳.۳ در ۷۵.۲ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم دارد.

آنر ۲۰۰ پرو در رنگ‌های سفید و صورتی و مشکی ارائه شده و دارای قیمت ۴۸۰ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۶۲۰ دلار برای بالاترین نسخه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید