تصاویر واقعی گوشی پوکو X5 قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
تصاویر واقعی گوشی پوکو X5 قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 

تصاویر واقعی گوشی پوکو X5 قبل از معرفی فاش شد

افشین نوری
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - 19:32
پوکو ایکس 5 پرو

پوکو قصد دارد به‌زودی سری پوکو X5 را معرفی کند. این سری که شامل دو مدل پوکو X5 و X5 پرو خواهد بود در تاریخ ۶ فوریه در یک رویداد رونمایی خواهد شد. طبق شایعات، این دو مدل به ترتیب نسخه‌های ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ ۵G و ردمی نوت ۱۲  پرو اسپید ادیشن خواهند بود. 

امروز تصاویر جدیدی از گوشی پوکو X55G منتشر شده است که طراحی آن را در رنگ سبز به ما نشان می‌دهد. پنل پشتی این گوشی حالت مات دارد و یک ماژول دوربین بسیار بزرگ در قسمت بالای این پنل جای گرفته است که میزبان سه دوربین خواهد بود. همچنین برند POCO را می‌توانیم ببینیم که به‌صورت عمودی در قسمت بالا سمت راست حک شده است. این طراحی بسیار شبیه به گوشی ردمی K50i است و در داخل ماژول گوشی می‌توان برند مربوط به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را نیز مشاهده کرد. یک فلاش LED نیز در داخل سیستم دوربین وجود دارد. 

تصاویر واقعی گوشی پوکو X5 قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 

لازم به ذکر است این تصاویر توسط یک افشاگر به نام Marquim dos eletrônicos از برزیل افشا شده است. علاوه بر تصاویر امروز که طراحی واقعی پوکو X5 را به ما نشان می‌دهند، گفته می‌شود که این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی SuperAMOLED  با وضوح FullHD+ 2400*1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. همچنین در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون‌ ۶۹۵ استفاده خواهد شد و باتری آن ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت که با سرعت ۳۳ وات شارژ خواهد شد. دوربین‌های این گوشی نیز شامل یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپبکسلی و سه دوربین ۴۸/۸/۲ مگاپیکسلی خواهد بود. ‌

در مقابل، گوشی پوکو X5 پرو مشخصات رده‌بالاتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت و باید ببینیم که این گوشی‌ها درنهایت با چه طراحی و مشخصاتی معرفی خواهند شد. نظر شما درباره تصاویر پوکو X5 چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید