فاش شد: گوشی گلکسی A74 سامسونگ احتمالاً معرفی نخواهد شد - تکفارس 
فاش شد: گوشی گلکسی A74 سامسونگ احتمالاً معرفی نخواهد شد - تکفارس 

فاش شد: گوشی گلکسی A74 سامسونگ احتمالاً معرفی نخواهد شد

افشین نوری
۱ دی ۱۴۰۱ - 10:50
گلکسی A73

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ سری گلکسی J را برای رقابت در بازار گوشی‌های میان‌رده عرضه کرد و سپس به معرفی سری گلکسی A روی آورد تا گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا ارائه کند‌.

همانطور که می‌دانید تاکنون مدل‌های زیادی در سری گلکسی A معرفی شدند که شامل گلکسی A53 و گلکسی A13 می‌شود و مدل‌های رده‌بالاتری مثل گلکسی A72 و A73 نیز در بین آن‌ها وجود دارند که حالا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ادامه تولید سری گلکسی A7x را ندارد. در نتیجه مشتریان احتمالا نباید منتظر گلکسی A74 بمانند‌. 

 وب‌سایت Galaxyclub گزارش داده است که سامسونگ برنامه‌هایی برای متوقف کردن خط تولید سری گلکسی A7x دارد و به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۳ خبری از مدل گلکسی A74 نخواهد بود. این وب‌سایت گفته است که گوشی‌های گلکسی A14 و A54 که قرار است سال آینده معرفی شوند تاکنون تائیدیه‌های مختلفی را دریافت کرده‌اند اما گلکسی A74 تاکنون هیچ تاییدیه‌ای دریافت نکرده است و انگار اصلا چنین مدلی وجود ندارد. 

ضمن اینکه خود سامسونگ هنوز صحبتی درباره احتمال وجود گلکسی A74 نکرده است و ما واقعا نمی‌دانیم ‌که این شرکت در حال توسعه آن است یا نه. به هر حال، وقتی گوشی جدیدی در راه است، شرکت‌ها سعی می‌کنند اطلاعات آن‌ها را بتدریج درز دهند تا مشتریان را نسبت به آن ترغیب کنند. اما در مورد گلکسی A74 چنین اتفاقی نیفتاده است. 

درباره مدل های قبلی این گوشی که گلکسی A72 و A73 نام دارند باید بگوییم‌ مشخصات آن‌ها در حد فاصل بین مدل‌های پرچمدار و اقتصادی قرار دارد و حتی از مدل‌های میان‌رده نیز کمی بالاتر هستند. این گوشی‌ها دوربین‌ها و پرذازنده‌ها خوبی دارند که می‌توانند نظر هر کسی را به خودش جلب کنند. ‌

ما فعلا می‌دانسم که گوشی گلکسی A54 در دست ساخت است. این ‌گوشی اخیر در گیک بنچ با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ رویت شده بود که موفق به کسب امتیازهای تک‌هسته‌ای ۷۷۶ و چندهسته‌ای ۲۵۹۹ شده بود. این گوشی احتمالا مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۲۵ خواهد بود. نرم‌افزار آن نیز به احتمال زیاد اندروید ۱۳ خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید