تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن - تکفارس 
تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن - تکفارس 

تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن

کسری نراقی
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 14:28
تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن - تکفارس 

افراد برای استفاده شخصی یا رسمی مانند ارسال مدارک و  فایل، ثبت نام و تغییر رمز عبور در سایت ها و…. نیاز به ساخت ایمیل دارند. شما به صورت دوره ای یا گاهی برای افزایش امنیت مجبور به تغییر رمز جیمیل هستید مثلا در جای عمومی مانند کافی نت جیمیل خود را باز کرده اید و فراموش کردید که خروج بزنید و نگران این هستید که دیگران به حساب و ایمیل های شما دسترسی داشته باشند در این صورت کافیست پسورد ایمیل تان را تغییر دهید تا دیگران به حساب شما دسترسی نداشته باشند.. در ادامه مراحل تغییر رمز جیمیل را آموزش می دهیم:

مراحل تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی

برای تغییر رمز جیمیل با موبایل کافیست وارد تنظیمات گوشی قسمت گوگل شوید:

  1. اگر چند حساب جیمیل روی گوشی تان دارید، حساب مورد نظر را انتخاب کنید. اگر فقط یک جیمیل روی گوشی تان دارید مستقیماً به بخش مدیریت وارد می شوید در کنار نام و جیمیل قسمت مدیریت حساب  Google یا Manage your Google Account  را انتخاب کنید.
  • در ادامه قسمت اطلاعات شخصی یا Security  را انتخاب کنید.
تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن - تکفارس 
  • صفحه را به پایین اسکرول کنید و قسمت گذرواژه یا password را انتخاب کنید و رمز قبلی اتان را وارد کنید.
  • حالا برای تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی یک پسورد حداقل ۸ رقمی شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد و کاراکتر را وارد کنید و در قسمت تایید گذرواژه جدید مجدد همان پسورد را وارد کنید و در آخر گزینه تغییر گذرواژه یا change password را انتخاب کنید.
تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن - تکفارس 

به همین راحتی تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی انجام شد و دیگر نگران دسترسی دیگران به ایمیل تان نباشید چون در تمامی دستگاه ها که ایمیل شما فعال باشد نیاز است تا مجدد رمز وارد کنند.

نکته: اگر هنگام باز کردن جیمیل یا سایر سایت ها با خطای اتصال شما خصوصی نیست مواجه شدید در مقاله رفع خطای your connection is not private روش حل این مشکل را توضبح داده ایم.

تغییر رمز جیمیل با شماره تلفن

اگر رمز ایمیل تان را فراموش کرده اید و احتمالا نیاز به فوری برای چک کردن ایمیل تان دارید کافیست مراحل زیر انجام دهید:

  1. ابتدا وارد اکانت جیمیل شوید اگر پسوردتان را به خاطر داشتید اینجا با وارد کردن پسورد وارد جیمیل تان می شدید حالا باید گزینه forgot password را بزنید.
  2. ۲-       در ادامه برای تغییر رمز جیمیل با شماره موبایل Try another way را بزنید.
تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن - تکفارس 
  • ۳-       وارد صفحه ای می شوید که دو رقم آخر شماره ای که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را مشاهده می کنید برای دریافت کد از گوگل گزینه text را بزنید تا یک کد برای شما ارسال شود.
  • کدی که برای شما پیامک شد را وارد کنید تا وارد صفحه تغییر رمز جیمیل شوید.
  • حالا برای تغییر رمز جیمیل با شماره تلفنکافیست پسورد جدید را وارد کنید و در قسمت confirm مجدد پسورد را بزنید حتما یک رمز با حداقل ۸ رقم انتخاب کنید که شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و کاراکترهایی مانند @#$%^   باشد.
تغییر رمز جیمیل از طریق گوشی و شماره تلفن - تکفارس 

این مقاله با همکاری راست چین تهیه شد و امیدوارم برای شما مفید باشد به همین راحتی تغییر رمز جیمیل با شماره تلفن قابل انجام است. پس اگر رمزتان را فراموش کردید یا احساس کردیدکه افراد دیگران به جیمیل شما دسترسی دارند تغییر رمز جیمیل به آسانی قابل انجام است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید