اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا اکانت هک شده خود را دوباره برگردانید - تکفارس 
اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا اکانت هک شده خود را دوباره برگردانید - تکفارس 

اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا اکانت هک شده خود را دوباره برگردانید

افشین نوری
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - 07:43
اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی برای افزایش امنیت کاربران عرضه کرده است. یکی از این قابلیت‌ها به کاربران کمک خواهد کرد تا اکانت هک شده خود را دوباره برگردانند. 

بنابراین اگر اکانت شما هک شده باشد و امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد، اینستاگرام با پرسیدن چند سوال مشخص خواهد کرد که مشکل شما دقیقا به چه چیزی مربوط می‌شود. این مشکلات می‌توانند مربوط به فراموش کردن پسورد، هک شدن اکانت، فراموش کردن روش تائید دو‌مرحله‌ای یا غیرفعال شدن اکانت باشند. لذا شما با طی کردن مراحلی خواهید توانست مشکل اکانت خود را حل کنید.

یکی از روش‌ها این است که شما هویت اکانت‌تان را از طریق تایید دیگران ثابت کنید. بنابراین می‌توانید از دو نفر از دوستان اینستاگرام خود بخواهید که هویت شما را تایید کنند. این قابلیت هم‌اکنون در دسترس همه کاربران قرار گرفته است و دوستان شما تا ۲۴ ساعت فرصت دارند که که به درخواست شما پاسخ دهند.  

اینستاگرام همچنین برای جلوگیری از هک شدن اکانت‌ها سعی خواهد کرد تا اکانت‌های مشکوک را از پلتفرم خود حذف کند‌. از طرفی، اینستاگرام به کاربران هشدار خواهد داد که یک اکانت ناامن اکانت شما را دنبال می‌کند. این اکانت‌ها معمولا شامل اکانت‌هایی خواهند شد که خودشان را جای افراد دیگر جا می‌زنند. 

در ضمن، شما قادر به دیدن تیک آبی اکانت‌ها در اکثر جاهای اینستاگرام مثل استوری‌ها و دایرکت‌ها خواهید بود‌. این کار باعث خواهد شد تا شما بدانید با چه کسانی در ارتباط هستید. 

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید