ویندوز ۱۱ ابراز بسیار کاربردی Snipping Tool را دریافت کرد - تکفارس 
ویندوز ۱۱ ابراز بسیار کاربردی Snipping Tool را دریافت کرد - تکفارس 

ویندوز ۱۱ ابراز بسیار کاربردی Snipping Tool را دریافت کرد

افشین نوری
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 22:05
ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ یک قابلیت جدید به نام‌ Snipping Tool دریافت کرده است که برای ثبت تصاویر و ویدیوها در حین کار با این سیستم‌عامل استفاده خواهد شد. 

این قابلیت در واقع یک ابزار اسکرین‌شات است که کار کاربران برای ثبت لحظات مختلف در ویندوز را راحت‌تر خواهد کرد‌. در حالیکه این‌روزها نرم‌افزارها و پلاگین‌های زیادی برای ثبت ویدیو و عکس گرفتن از ویندوز وجود دارد اما Snipping Tool قابلیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. 

به گفته مایکروسافت، این قابلیت هم‌اکنون برای اینسایدرها در نسخه ۱۱.۲۲۱۱.۳۵.۰ ویندوز ۱۱ عرضه شده است و توسغه‌دهندگان کانال Dev می‌توانند از آن استفاده کنند. 

ویندوز ۱۱ ابراز بسیار کاربردی Snipping Tool را دریافت کرد - تکفارس 

شما در این قابلیت با کلیک کردن روی دکمه Record قادر به اسکرین‌شات گرفتن با ثبت ویدیو از تمام لحظات ویندوز خواهید بود و شما حتی می‌توانید قبل از فشردن این دکمه صفحه موردنظر خود را تنطیم کتید. همچنین امکان پیش‌نمایش ویدیوها قبل از ذخیره کردن و اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران وجود دارد.‌ 

البته این قابلیت هنوز با مشکلاتی در هنگام اجرا روبه‌روست و قرار است به‌زودی برطرف شوند. انتظار می‌رود مایکروسافت این قابلیت را به‌زودی در اختیار کاربران ویندوز ۱۱ بگذارد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید