مایکروسافت قابلیت های کنترلی ویندوز ۱۱ را بهبود بخشید - تکفارس 
مایکروسافت قابلیت های کنترلی ویندوز ۱۱ را بهبود بخشید - تکفارس 

مایکروسافت قابلیت های کنترلی ویندوز ۱۱ را بهبود بخشید

افشین نوری
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 08:49
ویندوز ۱۱

مایکروسافت قرار است قابلیت‌های خوبی برای ویندوز ۱۱ ارائه کند و یکی از آن‌ها یک قابایت جستجو برای تسک‌منیجر این سیستم عامل است. مایکروسافت گفته است که تسک منیجر ویندوز ۱۱ همچنان در حال توسعه است و قرار است به‌زودی قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شوند. 

یکی از این قابلیت‌ها که در نسخه بتا ویندوز ۱۱ رویت شده است یک گزینه فیلتر کردن برای لبست فعلی پروسه‌هاست که در قالب یک فیلد جستجو ‌در بالای پنجره تسک منیجر ظاهر خواهد شد. با این قابلیت شما به‌راحتی و خیلی سریع می‌توانید برنامه‌ها و پروسه‌هایی که در حال اجرا روی سیستم‌عامل شما هستند را با وارد کردن نامشان جستجو ‌کنید. 

به این ترتیب، شما خواهید توانست یک پروسه خاص را با دقت بیشتری مانیتور کنید و تاثیر آن را روی عملکرد سیستم‌عامل خود مشخص کنید‌. لازم به گفتن است که مایکروسافت اخیرا تم تاریک را نیز برای تسک منیجر ارائه کرده بود. اما این تم فقط در پنجره اصلی آن اعمال می‌شد و به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد این بخش را نیز بهبود ببخشد. ظاهرا در بخش تنظیمات تسک منیجر قرار است تغییراتی ایجاد شود تا شما بتوانید هر تمی را صرفنظر از تم‌های پیش‌فرض وبندوز انتخاب کنید و از طرف دیگر همه بخش‌های تسک منیجر از تم انتخابی شما پشتیبانی خواهند کرد.‌ 

با این تغییرات به نظر می‌رسد ویندوز ۱۱ بهتر از قبل خواهد شد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید