دونالد ترامپ سرانجام به توییتر برگشت - تکفارس 
دونالد ترامپ سرانجام به توییتر برگشت - تکفارس 
دونالد ترامپ سرانجام به توییتر برگشت - تکفارس 

دونالد ترامپ سرانجام به توییتر برگشت

افشین نوری
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 09:46
دونالد ترامپ

ایلان ماسک سرانجام به وعده خود عمل کرد و حساب توییتری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را برگرداند. ماسک دیروز در یک نظرسنجی از فالوورهای خود پرسیده بود که آیا موافق برگرداندن اکانت ترامپ هستند یا نه، که اکثر کاربران جواب مثبت داده‌اند و حالا صفحه ترامپ به توییتر برگشته است. ‌

حساب توییتری ترامپ دو سال پیش در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به‌خاطر دعوت از هوادارانش برای تجمع جلوی کنگره آمریکا بسته شد. این تجمع اعتراضی که منجر به کشته و مجروح شدن چندین نفر شد باعث ملتهب شدن فضای سیاسی آمریکا گردید. ترامپ بعد از مسدود شدن اکانتش در توییتر اقدام به راه‌اندازی شبکه اجتماعی خودش به نام Truth کرد اما این شبکه چندان موفق نبود. 

ماسک قبل از خریدن توییتر گفته بود که در صورت خرید این شرکت ممگن است اکانت دونالد ترامپ را برگرداند. ماسک گفته بود که از آزادی بیان در شبکه اجتماعیی توییتر محافظت خواهد کرد و همه افراد باید بتوانند نظرات خود را بدون سانسور در این شبکه بیان کنند. 

ماسک با اخراج مدیران قبلی توییتر نشان داد که مخالف سیاست‌های قبلی این شرکت است و حالا در نظرسنجی جدید او درباره بازگشت ترامپ به توییتر بیش از ۱۵ میلیون نفر شرکت کرده‌اند و ۵۱.۸ درصد جواب مثبت و ۴۸.۲ درصد جواب منفی داده‌اند. 

یک ساعت بعد از پایان این نظرسنجی و مشخص شدن نتایج آن، حساب توییتری ترامپ دوباره فعال شد و حالا همه منتظر اولین توییت او بعد از دو سال هستند. البته ترامپ قبلا گفته بود که هرگز به توییتر بر نخواهد گشت، بنابراین باید ببینیم که او روی حرف خود خواهد ماند یا بازخواهد گشت.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید