ایلان ماسک: استعفای کارمندان توییتر برایم مهم نیست - تکفارس 
ایلان ماسک: استعفای کارمندان توییتر برایم مهم نیست - تکفارس 

ایلان ماسک: استعفای کارمندان توییتر برایم مهم نیست

افشین نوری
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - 12:48
ایلان ماسک توییتر

بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، تغییر و تحولات زیادی در این شرکت اتفاق افتاده است و به نظر می‌رسد که او هنوز برنامه مشخصی برای اداره این شرکت ندارد. ماسک اخیرا اعلام کرده  که قصد دارد نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کند و هزینه اشتراک سرویس توییتر بلو را  به ۸ دلار در ماه افزایش دهد.

 ماسک بعد از خرید توییتر بسیاری از مدیران ارشد شرکت کرد و همچنین به کارکنان این شرکت هشدار داد که باید با جدیت کار کند وگرنه اخراج خواهند شد. این اتفاقات باعث شده تا کارمندان قدیمی‌تر توییتر از حضور ایلان ماسک در این شرکت راضی نباشند و حتی بسیاری از آنها اقدام به ترک این شرکت بکنند.

با این حال‌، ماسک گفته است که جدا شدن کارمندان توییتر از این شرکت به خاطر نارضایتی از عملکرد او برایش مهم نیست و آنها مختار هستند هر تصمیم که دوست دارند بگیرند. چند روز پیش هم بی‌بی‌سی گزارش داد که ادارات توییتر به خاطر استعفاهای گسترده در این شرکت‌، در چند روز آینده تعطیل خواهند بود. ماچ در واکنش به این استعفا گفت که کسانی که جزو نیروهای خوب توییتر هستند در این شرکت باقی خواهند ماند و آنهایی که علاقه‌ای به این شرکت ندارند آن را ترک خواهند کرد.

رویترز گزارش داده است که تاکنون هزاران نفر از کارمندان توییتر از این شرکت رفته‌اند ولی آمار دقیقی از تعدا آنها در دست نیست. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت توییتر در روزهای آینده چگونه خواهد بود.

منبغ: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید