DuckDuckGo یک سرویس ایمیلی جدید به نام Email Protection عرضه کرد - تکفارس 
DuckDuckGo یک سرویس ایمیلی جدید به نام Email Protection عرضه کرد - تکفارس 

DuckDuckGo یک سرویس ایمیلی جدید به نام Email Protection عرضه کرد

افشین نوری
۶ شهریور ۱۴۰۱ - 09:35
DuckDuckGo

شرکت DuckDuckGo یک سرویس جدید ایمیلی به نام Email Protection  معرفی کرده است که یک سرویس رایگان برای همه کاربران است و قابلیت مسدود کردن ردیاب‌های مخفی ایمیل را خواهد داشت.‌

نسخه بتا این سرویس سال گذشته توانسته بود در ۸۵ درصد ایمیل‌های کاربران ردیاب‌های مخفی ایمیلی را پیدا کند که عملکرد موفقی برای آن محسوب می‌شد. ردیاب‌های مخفی ایمیل می‌توانند اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری و به شرکت‌های مختلف بفرستند. این اطلاعات سپس برای ارسال تبلیغات هدفمند استفاده می‌شوند.

با این سرویس، کاربران می‌توانند یک آدرس ایمیل منحصربه‌فرد با پسوند duck.com@ برای خود بسازند که این ایمیل‌ها به‌راحتی قابل غیرفعال کردن خواهند بود.

شرکت DuckDuckGo از زمان عرضه اولین نسخه آزمایشی این سرویس، بهبودهای خوبی را در آن ایجاد کرده است و کاربران حالا می‌توانند مطمئن باشند که با کلیک‌کردن روی یک لینک در ایمیل‌شان ردیابی نخواهند شد و اطلاعات شخصی آن‌ها محافظت خواهد شد.

این سرویس دارای قابلیتی به نام Smarter Encryption  است که لینک‌های HTTP را به لینک‌های امن HTTPS تبدیل می‌کند و کاربراندحتی می‌توانند با ایمیل duck.com@ خود به سایر ایمیل‌هایشان پاسخ بدهند.

کاربران کامپیوتری برای استفاده از این سرویس باید افزونه Privacy Essentials را روی مرورگر خود اضافه کنند و به بخش Email service مراجعه کنند. کاربران آی او اس و اندروید نیز با نصب جدیدترین نسخه DuckDuckGo و انتخاب گزینه Email Protection در بخش تنظیمات از این سرویس استفاده کنند. همه مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اج و Brave از آن پشتیبانی می‌کنند.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید