سرویس خود تعمیری اپل برای دستگاه‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو ارائه شد - تکفارس 
سرویس خود تعمیری اپل برای دستگاه‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو ارائه شد - تکفارس 

سرویس خود تعمیری اپل برای دستگاه‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو ارائه شد

افشین نوری
۱ شهریور ۱۴۰۱ - 07:42
اپل

اپل امروز اعلام‌ کرد که سرویس خود تعمیری خود موسوم به Self Service Repair را برای دستگاه‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو ارائه کرده است. در این سرویس، کاربران به‌راحتی خواهند توانست نحوه تعمیر این دستگاه‌ها و ابزار و قطعات لازم برای این کار را تهیه کنند. 

در برنامه جدید اپل، شما قادر به تعمیر همه مدل‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو که مجهز به تراشه M1 اپل هستند خواهید بود. به گفته اپل، کاربران برای تعمیر هر مدل یک روش تعمیر  دریافت خواهند کرد و به قعطعات مختلف مثل نمایشگر، باتری و غیره دسترسی خواهند داشت. 

اپل سرویس خود تعمیری را قبلا برای گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و ۱۳ ارائه کرده بود و حالا برای دستگاه‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو ارائه شده است. کاربران باید قبل از انجام هر تعمیری همه دستورالعمل‌ها را به‌طور کامل بخوانند. 

در این سرویس شما خواهید توانست کیت‌های مخصوص لوازم تعمیر را به قیمت ۴۹ دلار اجاره کنید. کاربران همچنین می‌توانند قطعات معیوب را برای بازیافت به اپل ارسال کند. اپل قصد دارد تا آخر امسال سرویس مذکور را در کشورهای بیشتری راه‌اندازی کند‌. این کار باعث خواهد شد تا افراد بیشتری به سرویس تعمیر اپل دسترسی داشته باشند. 

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید