تیک تاک: فیس بوک می‌خواهد شما را به هم وصل کند، ما می‌خواهیم شما را سرگرم کنیم - تکفارس 
تیک تاک: فیس بوک می‌خواهد شما را به هم وصل کند، ما می‌خواهیم شما را سرگرم کنیم - تکفارس 

تیک تاک: فیس بوک می‌خواهد شما را به هم وصل کند، ما می‌خواهیم شما را سرگرم کنیم

افشین نوری
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - 09:11
تیک تاک

به نظر می‌رسد این‌روزها رقابت سختی بین فیس بوک و تیک تاک در گرفته است و در حالیکه فیس بوک سعی می‌کند قابلیت‌های تیک تاک را شبیه سازی کند، تیک تاک گفته است که قصد ندارد شبیه به فیس بوک شود. 

بلیک چاندلی، رئیس کسب‌وکار جهانی تیک تاک به خبرگزاری CNBC گفته است که تفاوت‌های زیادی بین دو شرکت فیس بوک و تیک تاک وجود دارد. او گفته است:

فیس بوک یک شبکه اجتماعی است و کل این شبکه اجتماعی بر پایه الگوریتم‌ها ساخته شده است و هدف آن جز وصل کردن افراد به یکدیگر نیست. این در حالیست که ماهیت پلتفرم ما کاملا متفاوت از فیس بوک است و هدف ما سرگرم کردن مردم است نه وصل کردن آن‌ها به یکدیگر. این یک تفاوت بسیار بزرگ است. 

بد نیست بدانید که چاندلی قبل از پیوستن به تیک تاک در سال ۲۰۱۹، به مدت ۱۲ سال در فیس بوک فعالیت می‌کرد و یکی از مدیران اصلی این شرکت بود. او گفته است که تجربه او در فیس بوک به او می‌گوید که تیک تاک همه رقبا را شکست خواهد داد. 

اخیرا نیز افشای اسناد جلسه تام الیسون رئیس فعلی فیس بوک با برخی مدیران این شرکت نشان می‌داد که فیس بوک به شدت نگران محبوبیت تیک تاک است و قصد دارد برنامه هایی را برای جلوگیری از این کار تدارک ببیند.

منبع: Theverge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید