جک دورسی می گوید او هرگز مدیرعامل توییتر در زمان ایلان ماسک نخواهد شد - تکفارس 
جک دورسی می گوید او هرگز مدیرعامل توییتر در زمان ایلان ماسک نخواهد شد - تکفارس 

جک دورسی می گوید او هرگز مدیرعامل توییتر در زمان ایلان ماسک نخواهد شد

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 11:22
توییت جک دورسی توییتر NFT

جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر در جدیدترین اظهارنظر خود گفته است که در زمان ایلان ماسک مسئولین مدیریت این شرکت را برعهده نخواهد گرفت.

دورسی گفته است که هیچ کس نباید تا ابد مدیرعامل توییتر باقی بماند. او که در سال ۲۰۰۸ از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار رفته بود، بار دیگر در سال ۲۰۱۵ به این سمت بازگشت و ‌مجددا در سال ۲۰۲۰ از مدیرعاملی توییتر استعفا داد.

بعد از استعفای او، پاراگ آگراول به این سمت انتخاب شد و به نظر می‌رسد که او برای مدت طولانی در این جایگاه باقی نخواهد ماند. با خرید توییتر توسط ایلان ماسک ظاهرا شرایط در توییتر تغییر خواهد کرد و شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه او به‌طور موقت مدیرعامل توییتر خواهد شد.

با این‌حال، به نظر می‌رسد که ماسک وقت کافی برای تصاحب این سمت نخواهد داشت و همزمان نخواهد نتوانست چندین شرکت را مدیریت کند. بنابراین به احتمال زیاد یک نفر دیگر را برای این کار انتخاب خواهد کرد.‌

خیلی‌ها فکر می‌کنند که انتخاب اول ایلان ماسک برای سمت مدیرعاملی توییتر جک دورسی است‌‌. ماسک در حال حاضر از وضعیت فعلی توییتر راضی نیست و به همین‌خاطر قصد دارد تغییراتی در این شرکت ایجاد بکند.

جک دورسی هم‌اکنون مدیرعامل شرکت رمزارزی Square است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ادامه چه اتفاقاتی در توییتر می‌افتد.

منبع: Theverge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید