کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ خرداد حضوری برگزار می شود - تکفارس 
کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ خرداد حضوری برگزار می شود - تکفارس 

کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ خرداد حضوری برگزار می شود

افشین نوری
۸ فروردین ۱۴۰۱ - 09:15
کنفرانس WWDC 2022 اپل ۱۶ خرداد حضوری برگزار می شود - تکفارس 

یک افشاگر مطرح به نام جان پروسر فاش کرده است که اپل کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2022 خود را در روز دوشنبه ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) برگزار خواهد کرد.

اما نکته‌ای که وحود دارد این است که این کنفرانس ظاهرا برخلاف سال گذشته که به‌صورت آنلاین برکزار شد، به‌صورت حضوری برگزار خواهد گردید.

مطالب مرتبط:

گوگل نیز اعلام کرده است که رویداد سالانه I/O خود را روز چهارشنبه ۱۱ می با حضور توسعه‌دهندگان برگزار خواهد کرد. گوگل نیز این رویداد را سال کذشته به‌صورت مجازی برگزار کرده بود.

اگر اطلاعات جان پروسر درست باشد، در این صورت ما برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به این طرف شاهد برگزاری حضوری WWDC خواهیم بود. این کنفرانس به‌طور معمول ۵ روز طول می‌کشد و بنابراین مراسم امسال احتمالا تا ۱۰ ژوئن برپا خواهد بود.

ما در کنفرانس WWDC 2022 شاهد بحث‌هایی درباره آی او اس ۱۶‌، آیپد او اس ۱۶، واچ او اس ۹ و مک او اس ۱۳ خواهیم بود. در ضمن اپل ممکن است اشاره‌ای به هدست واقعیت افزوده خودش نیز در این مراسم بکند. این دستگاه احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است که امکان تماشای زنده WWDC 2022 از طریق وب‌سایت اپل و کانال یوتیوبی این شرکت نیز وجود خواهد داشت. اپلیکیشن توسعه‌دهندگان اپل نیز این امکان را فراهم خواهد کرد.

منبع: Phone Ar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید