رسمی: رویداد Peek Performance اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می شود - تکفارس 
رسمی: رویداد Peek Performance اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می شود - تکفارس 

رسمی: رویداد Peek Performance اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می شود

افشین نوری
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - 07:44
اپل

اپل رسما اعلام کرد که اولین رویداد امسال خود را در تاریخ ۱۷ اسفند (۸ مارس) برگزار خواهد کرد. اپل هم‌اکنون در حال ارسال دعوتنامه‌های این رویداد است و احتمالا محصولات متنوعی در آن معرفی خواهد کرد.

اپل اسم این رویداد را Peek Performance گذاشته است و به احتمال زیاد در این رویداد از گوشی آیفون SE 3 و نسل جدید آیپد ایر در کنار موک بوک های جدید رونمایی خواهد کرد. بلومبرگ گزارش داده است که اپل ممکن است از تراشه M2 نیز در کنار این محصولات رونمایی کند.

مطالب مرتبط:

همانطور که می‌دانید اپل نسل قبلی آیفون SE خود را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و حالا می‌خواهد نسل جدید آن را با طراحی مشابه اما قیمت زیر ۴۰۰ دلار معرفی بکند. آیفون SE 3 همچنان از یک دکمه هوم در حاشیه پایینی نمایشگر بهره خواهد برد و فقط یک دوربین در قاب پشت خود خواهد داشت. البته این گوشی مجهز به تراشه A15 بایونیک اپل خواهد بود ممکن است از فناوری فیس آیدی به جای تاچ ایدی استفاده کند.

آیفون SE 2022

از طرف دیگر، اپل در ماه اکتبر سال گذشته از حدیدترین لپ تاپ‌های مک بوک پرو خود که مجهز به تراشه‌های جدید M1 پرو و M1 پرو مکس بودند رونمایی کرد و احتمالا امسال مدل‌های جدید این لپ تاپ‌ها را با تراشه قدرتمند M2 معرفی خواهد کرد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در اولین رویداد امسال خود از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد و چه سورپرایزهایی برای علاقمندان خود خواهد داشت.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید