پوکو ایکس ۴ پرو ۵G و پوکو M4 پرو معرفی شدند - تکفارس 
پوکو ایکس ۴ پرو ۵G و پوکو M4 پرو معرفی شدند - تکفارس 

پوکو ایکس ۴ پرو ۵G و پوکو M4 پرو معرفی شدند

مهدی حلوائی
۹ اسفند ۱۴۰۰ - 20:22
پوکو ایکس 4 پرو 5G

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پوکو امروز گوشی‌های پوکو ایکس ۴ پرو ۵G و پوکو M4 پرو را معرفی و به بازار جهانی عرضه کرد. این دو گوشی به ترتیب جانشین پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو M3 پرو ۵G هستند و از نظر سخت‌افزار و طراحی شباهتی به نسخه‌های قبلی ندارند.

پوکو ایکس ۴ پرو ۵G

پوکو ایکس 4 پرو 5G

پوکو ایکس ۴ پرو ۵G در واقع همان ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G بوده و مشخصات آن نیز با این محصول برند ردمی یکسان است و تنها پنل پشتی آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. این گوشی از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در اینچ بهره برده است. این نمایشگر از نسبت کنتراست ۴,۵۰۰,۰۰۰:۱ پشتیبانی کرده و حداکثر میزان روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت می‌باشد.

پوکو ایکس ۴ پرو ۵G همچنین از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 و رم LPDDR4 بهره برده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. پوکو در این گوشی از درگاه USB-C، دو بلندگوی استریو، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و شیار میکرو اس‌دی نیز استفاده کرده است. پشتیبانی از NFC، بلوتوث ۵.۱ و حسگر اثر انگشت کناری از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

پوکو ایکس 4 پرو 5G

جدیدترین پرچمدار پوکو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی استفاده کرده و به رابط کاربری MIUI 13 (بر اساس اندروید ۱۱) مجهز شده است. نسخه‌ی ۱۲۸/۶ گیگابایتی این گوشی ۲۶۹ یورو قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی ۲۵۶/۹ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۳۱۹ یورو در دسترس قرار گرفته است.

پوکو M4 پرو

پوکو M4 پرو

پوکو M4 پرو همان ردمی نوت ۱۱S است که با طراحی و نامی جدید به بازار عرضه می‌شود. این گوشی از نمایشگر امولد ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در اینچ استفاده کرده و نسبت کنتراست آن ۴,۵۰۰,۰۰۰:۱ و حداکثر میزان روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت می‌باشد.

این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده و از حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 و رم LPDDR4 بهره برده است. پوکو M4 پرو همچنین از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی استفاده کرده و رابط کاربری آن نیز MIUI 13 می‌باشد. این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز بهره برده است.

پوکو M4 پرو

از دیگر ویژگی‌های پوکو M4 پرو می‌توان به درگاه USB-C، دو بلندگوی استریو، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، شیار میکرو اس‌دی، حسگر اثر انگشت کناری، بلوتوث ۵.۰ و NFC اشاره کرد. این گوشی در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ و ۲۵۶/۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده است. قیمت این دو نسخه نیز به ترتیب ۱۹۹ و ۲۴۹ یورو اعلام شده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید پوکو چیست؟ به‌نظر شما آیا این دو گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید