استراتژی سه سال آینده سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
استراتژی سه سال آینده سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

استراتژی سه سال آینده سامسونگ مشخص شد

افشین نوری
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - 08:25
سامسونگ

سامسونگ چند روز پیش از سری گلکسی S22 خود رونمایی کرد و گوشی گلکسی S22 اولترا به‌عنوان رده‌بالاترین مدل این سری، جایگزین گوشی گلکسی نوت سامسونگ گردید. این گوشی دارای ظاهری مشابه سری گلکسی نوت است و با داشتن یک قلم S pen شباهت چندانی به مدل قبلی خود یعنی گلکسی S21 اولترا ندارد. بنابراین ما نمی‌توانیم بگوییم که سری نوت به‌کلی حذف شده است.

حالا طبق گزارشی که بلومبرگ امروز به نقل از TM Roh مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ منتشر کرده است، تمرکز این شرکت در سه سال آینده روی سری گلکسی S و سری تاشو گلکسی Z خواهد بود. به این ترتیب، ما در سه سال آینده احتمالا شاهد طراحی‌های مختلفی برای این سری‌ها خواهیم بود.

گلکسی S22 اولترا

همانطور که می‌دانید سامسونگ در سال ۲۰۲۱ گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ را به‌عنوان اولین گوشی تاشو با قلم S Pen معرفی کرد و همین موضوع منجر به فروش خوبی برای این گوشی گردید، بطوریکه سامسونگ ادعا کرده است که فروش گوشی‌های تاشوی این شرکت چهار برابر افزایش یافته است.

این در حالیست که موسسه Counterpoint پیش‌بینی کرده است فروش گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۰ برابر افزایش خواهد یافت و همین موضوع باعث شده تا شرکت‌هایی مثل آنر، اوپو و حتی گوگل هم به فکر ساخت گوشی تاشو بیفتند. گوگل گفته است که گوشی تاشو گوگل پیکسل را اواخر امسال معرفی خواهد کرد و اپل نیز ممکن است سال آینده یک آیفون تاشو معرفی کند.

همانطور که می‌دانید، گلکسی S22 اولترا از یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (یا اگزینوس ۲۲۰۰ در برخی بازارها) بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. سامسونگ امیدوار است که ۲۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های سری گلکسی S22 را بفروشد که حدود ۲۰ درصد بیشتر از سری گلکسی S21 خواهد بود. پیش‌سفارش این گوشی‌ها هم‌اکنون قابل‌دسترس است و از تاریخ ۲۵ فوریه عرضه آن‌ها شروع خواهد شد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید