مشخصات نسخه های مختلف ردمی K50 اعلام شد - تکفارس 
مشخصات نسخه های مختلف ردمی K50 اعلام شد - تکفارس 

مشخصات نسخه های مختلف ردمی K50 اعلام شد

مهدی حلوائی
۲۶ دی ۱۴۰۰ - 11:17
ردمی K50

در طی هفته‌ی گذشته گزارش‌های زیادی در رابطه با گوشی‌های سری ردمی K50 منتشر شده و حالا مشخصات نسخه‌های مختلف این سری اعلام شده است. قرار است که نسخه‌ی پایه‌ی ردمی K50 در بهمن‌ماه سال جاری روانه‌ی بازار شود. این گوشی اقتصادی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰، حسگر اثر انگشت کناری و صفحه نمایش اولد با دوربین سلفی پانچ هول بهره خواهد برد.

ردمی K50 گیمینگ ادیشن نام نسخه‌ی دیگر این سری از پرچمداران ردمی خواهد بود. این گوشی از دوربین سلفی پانچ هول، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی، پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و تریگرهای کناری بهره خواهد برد. باتری ۴.۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. به‌ادعای ردمی، شارژ کامل این گوشی تنها ۱۷ دقیقه به‌طول خواهد انجامید. در واقع این سریع‌ترین سرعت شارژ در بین تمام گوشی‌های برند ردمی خواهد بود.

ردمی K50

ردمی K50 پرو نیز نام آخرین نسخه‌ از گوشی‌های سری ردمی K50 می‌باشد. این گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره برده و به صفحه نمایش با رزولوشن ۲کی مجهز شده است. تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ همانند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بر اساس فرآیند تولید ۴ نانومتری طراحی شده و گفته می‌شود که عملکرد آن نیز تفاوتی با پرچمدار کوالکام ندارد. علاوه بر این سه نسخه‌، گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی گوشی ردمی K50 پرو پلاس نیز اشاره داشته‌اند اما در حال حاضر چنین موضوعی از سوی ردمی تایید یا رد نشده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری ردمی K50 چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها در رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر عملکرد مناسبی خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید