رسماً تائید شد: سری وان پلاس ۱۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد شد - تکفارس 
رسماً تائید شد: سری وان پلاس ۱۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد شد - تکفارس 

رسماً تائید شد: سری وان پلاس ۱۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد شد

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - 14:40
وان پلاس ۱۰

پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس، با انتشار پستی به‌طور ضمنی تائید کرده است که گوشی‌های سری وان پلاس ۱۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود.

لائو هرچند صراحتا به سری وان پلاس ۱۰ اشاره نکرده، اما می‌توان حدس زد که منظور او از نسل بعدی گوشی‌های این شرکت احتمالا همان سری وان پلاس ۱۰ است. مدیرعامل وان پلاس همچنین در پست خود گفته است که تمرکز این شرکت روی بهینه‌سازی نرم‌افزاری دستکاه‌هایش خواهد بود تا بهترین عملکرد را با جدیدترین تراشه کوالکام داشته باشند.

مطالب مرتبط:

سری وان پلاس ۱۰ به احتمال زیاد در ژانویه ۲۰۲۱ در چین معرفی خواهد شد و گوشی‌های این سری جزو اولین مدل‌هایی خواهند بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود عرضه جهانی این سری نیز در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۱ اتفاق بیفتد.

وان پلاس ۱۰

براساس شایعات، وان پلاس ۱۰ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی آمولد با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و یک سوراخ هول پانچ در سمت چپ خود برای میزبانی از دوربین سلفی خواهد داشت. این گوشی از ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد.

وان پلاس ۱۰ پرو در بخش دوربین احتمالا از یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی از نظر طراحی نیز تغییرات زیادی داشته باشد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید