نتفلیکس بازی‌ها را از طریق اپ استور منتشر می کند - تکفارس 
نتفلیکس بازی‌ها را از طریق اپ استور منتشر می کند - تکفارس 

نتفلیکس بازی‌ها را از طریق اپ استور منتشر می کند

امیرحسین ندایی
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 13:55
نتفلیکس بازی‌ها را از طریق اپ استور منتشر می کند - تکفارس 

نتفلیکس اعلام کرده است که بازی هایش را روی اپ استور منتشر خواهد کرد.
حال که نتفلیکس بازی‌هایش را بر روی اندروید عرضه می‌کند، یک سوال باقی می‌ماند: چگونه کاربران اپل میتوانند با وجود سیاست‌های انحصارطلبانه اپل، به تجربه این بازی‌ها بپردازند؟

جواب این سوال، به سختی است.

مارک گورمنِ بلومبرگ در خبرنامه خود (Power On) با کمک استیو موزر، ادعا کرده‌اند که کدهایی دیده‌اند مبنی بر این که نتفلیکس تمام بازی‌هایش را جداگانه بر روی اَپ استور عرضه می‌کند. این یعنی بازی‌ها از طریق برنامه نتفلیکس قابل دانلود و تجربه نیستند.

هرچند برنامه نتفلیکس کاتالوگ بازی‌ها (شامل مشخصات بازی) را در برنامه‌اش در اختیار کاربر قرار میدهد، اما شما برای اجرای بازی‌ها برنامه دیگری را اجرا می‌کنید. نتفلکیس اندروید اینگونه کار میکند، اما در آینده قابلیت اجرای بازی‌ها مستقیما از طریق برنامه نتفلیکس برای اندروید برخلاف IOS وجود دارد، چرا که برای سیستم عامل IOS باید هر بازی به صورت جداگانه بر روی اَپ استور منتشر شوند.

نتفلیکس و اندروید
سیاست های انحصارطلبانه اپل کار را برای نتلفیکس سخت می کند

مطالب مرتبط:

این قضایا نشان میدهد که نتفلیکس، علیرغم رقابت شدید با اپل، برای آوردن بازی‌هایش به سیستم عامل IOS باید با اپل مصالحه کند.

هر دو شرکت در جبهه‌های متفاوت و متعددی با هم در حال رقابت هستند؛ از حوزه گیمینگ تا سرویس‌های استریم ویدئو. اما هیچ یک از دو نمی تواند دیگری را کنار بگذارد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید