نتفلیکس به‌طور آزمایشی دو بازی‌ اندرویدی را برای کاربران لهستانی ارائه کرد - تکفارس 
نتفلیکس به‌طور آزمایشی دو بازی‌ اندرویدی را برای کاربران لهستانی ارائه کرد - تکفارس 

نتفلیکس به‌طور آزمایشی دو بازی‌ اندرویدی را برای کاربران لهستانی ارائه کرد

افشین نوری
۵ شهریور ۱۴۰۰ - 10:53
نتفلیکس

نتفلیکس امروز اعلام کرد که گام بعدی خود برای ورود به دنیای گیمینگ را برداشته است. این شرکت به مشترکین خود در لهستان اجازه داده است تا دو تا از بازی‌های سری Stranger Things را روی دستگاه‌های اندرویدی خود بازی کنند.

سخنگوی نتفلیکس گفته است: از امروز، مشترکین ما در لهستان می‌توانند سرویس گمینیگ موبایلی نتفلیکس را روی گوشی‌های اندرویدی خود با دو بازی Stranger Things 1984 و Stranger Things 3 امتحان کنند. ما هنوز در ابتدای راه خود هستیم و سخت تلاش خواهیم کرد تا بهترین تجربه‌های ممکن را در ماه‌های آینده برای کاربران خود ارائه کنیم. ما سعی خواهیم کرد تا سرویس گیمینگ ما عاری از تبلیغات و پرداخت‌های داخل اپلیکیشنی باشد.

مطالب مرتبط:

حساب توییتری نتفلیکس لهستان، نحوه کار ایده جدید نتفلیکس را توضیح داده است. روش کار قابلیت جدید به این صورت خواهد بود که بازی‌های قابل‌دسترس ابتدا در فیدِ هوم کاربران نمایش داده خواهد شد و اگر کاربر روی آیکون یک بازی ضربه بزند، علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی، قادر به دانلود آن از طریق گوگل پلی استور خواهد بود. کاربران همچنین خواهند توانست بازی‌های موردنظر خودشان را در گوگل پلی پیدا کنند.

نتفلیکس

اما بعد از دانلود بازی، اجرای آن منوط به این خواهد بود که شما با حساب کاربری نتفلیکس خود وارد بازی شوید. این بدین معنی است که بازی‌ها روی دستگاه شما پخش نخواهند شد، بلکه ابتدا دانلود و سپس اجرا خواهند شد.

نتفلیکس در ماه جولای امسال با استخدام یکی از مدیران سابق استودیوی EA و Oculus، از برنامه‌های خود برای بخش گیمینگ رونمایی کرد. نتفلیکس اعلام کرد که استراتژی اولیه این شرکت تمرکز روی ارائه بازی‌ها برای دستگاه‌های موبایلی خواهد بود. بازی‌های ارائه شده در سرویس گیمنیگ نتفلیکس، برای مشترکین این شرکت رایگان خواهد بود و عملکردی مشابه سرویس اپل آرکید خواهد داشت.

این اولین بار نیست که نتفلیکس در بخش گیمینگ دست به تجربیاتی می‌زند. سرویس استریم این شرکت، تاکنون عناوین تعاملی بسیاری مانند Black Mirror: Bandersnatch ،Minecraft: Story Mode و Carmen Sandiego: To Steal or Not to Steal را ارائه کرده است. این شرکت همچنین چند پروژه مرتبط با بازی Stranger Things را با همکاری استودیوی Telltale که خالق عناوینی مانند The Walking Dead بوده، عرضه کرده است.

هنوز مشخص نیست که مشترکین نتفلیکس در خارج از لهستان و همچنین کاربران سایر پلتفرم‌ها، چه زمانی قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید