گلکسی M22 باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت - تکفارس  
گلکسی M22 باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت - تکفارس  

گلکسی M22 به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود

مجتبی بوالحسنی
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - 12:03
گلکسی M22

شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که اعلام می‌کند گوشی‌ هوشمند گلکسی M22 سامسونگ احتمالا به یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد.

گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ، محصولات مقرون‌ به‌صرفه‌ی این شرکت محسوب می‌شوند که فقط به‌صورت آنلاین به‌فروش می‌رسند. از اوایل تابستان امسال، گمانه‌زنی‌هایی در مورد مدل جدیدی از این سری محصولات سامسونگ با نام گلکسی M22 مطرح شد.

مطالب مرتبط:

سم‌موبایل گزارش داده که در یکی از صفحات رسمی پشتیبانی وب‌سایت روسی سامسونگ، اطلاعاتی از این مدل دیده شده است. این یعنی احتمالا به زمان معرفی رسمی گوشی مورد بحث نزدیک شده‌ایم.

بر اساس شایعات منتشر شده، گلکسی M22 به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد مجهز خواهد شد. وضوح این نمایشگر نیز ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (اچ‌دی پلاس) است و از نسبت تصویری ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش می‌توان به پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز آن اشاره کرد.

پردازنده‌ی مرکزی گلکسی M22 نیز هلیو G80 است که این تراشه توسط مدیاتک ساخته شده است. حافظه‌ی رم پردازشی این محصول ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. البته باید اشاره کنیم که بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه همچنین از کارت حافظه‌ی جانبی تا ظرفیت یک ترابایت هم پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب اگر کاربران نیاز به حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری داشته باشند، می‌توانند با یک کارت میکرو اس‌دی حافظه‌ی گلکیس M22 را ارتقاء دهند.

در بدنه‌ی پشتی دستگاه شاهد یک دوربین چهارگانه خواهیم بود که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این محصول همچنین یک لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض خواهد داشت. در کنار این دو دوربین یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز ۲ مگاپیکسلی مایکرو هم تعبیه شده است.

در بخش جلویی دستگاه هم شاهد بریدگی از نوع قطره‌ای هستیم که این بخش میزبان دوربین سلفی است.

گلکسی M22

گلکسی ام M22 در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد. در یکی از گزارش‌های اخیر گفته شده که قیمت گلکسی M22 حدود ۲۳۹ یورو (حدود ۲۸۵ دلار آمریکا) خواهد بود.

بد نیست اشاره کنیم که برخی از مدل‌های قبلی گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ مثل M51 از طریق سایت آمازون و البته بدون گارانتی آمریکایی عرضه شده‌اند.

گلکسی M51 با بیشتر اپراتورهای GSM در کشور آمریکا سازگاری دارد. از جمله این اپراتورها می‌توان به T-Mobile، At&T و MetroPCS اشاره کرد. همچنین باید توجه داشته باشید که این دستگاه با اپراتورهای CDMA مثل ورایزن و بوست سازگاری ندارد. انتظار می‌رود که گلکسی M22 هم از این نظر به M51 شباهت داشته باشد.

نظر شما در مورد گلکسی M22 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید