نسل جدید خودروهای لکسوس RX و LX در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد
نسل جدید خودروهای لکسوس RX و LX در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد

نسل جدید خودروهای لکسوس RX و LX در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد

مهدی حلوائی
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 15:17
لکسوس RX 450h

شرکت لکسوس تا دو یا سه سال آینده تغییرات گسترده‌ای را در لاین‌آپ خود ایجاد کرده و خودروهای جدیدی را به لیست محصولات خود اضافه خواهد کرد. سه خودروی برقی جدید لکسوس تا سال ۲۰۲۵ در کشور آمریکا عرضه خواهد شد اما نسخه‌های قدیمی نیز کماکان به کار خود ادامه خواهند داد. قرار است که بسیاری از این خودروها به‌طور کامل از نو بازسازی شده و به ویژگی‌های جدیدی مجهز شوند.

مطالب مرتبط:

بدون شک بخش خودروهای SUV بیشترین اهمیت را برای شرکت لکسوس داشته و این شرکت ژاپنی در نظر دارد تا نسخه‌ی جدیدی از خودروی RX را در سال آینده منتشر کند. قرار است که پرفروش‌ترین کراس‌اور لکسوس در کشور آمریکا از پلتفرم شرکت تویوتا استفاده کرده و از پیشرانه‌ی هایبریدی پیشرفته بهره ببرد. این خودرو همچنین از سیستم سرگرمی و اطلاعات جدید لکسوس و سیستم‌‌های امنیتی ارتقایافته استفاده خواهد کرد.

لکسوس RX L

خودروی جدید LX نیز در سال آینده عرضه خواهد شد. این خودرو از معماری GA-F تویوتا استفاده کرده و بسیاری از قطعات آن مشابه قطعات لند کروزر جدید تویوتا خواهد بود. تمرکز این خودرو بر روی ارائه‌ی کیفیت رانندگی بهتر و سیستم‌های امنیتی گسترده‌تر خواهد بود. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که LX جدید از چه پیشرانه‌ای بهره خواهد برد.

همچنین خودروی GX که از نو طراحی شده نیز به معماری GA-F تویوتا مجهز خواهد شد و در زمینه‌ی فناوری‌های استاندارد و جانبی پیشرفت‌های متعددی خواهد داشت. لکسوس در زمان عرضه‌ی این خودرو در سال ۲۰۲۴ از جدیدترین پیشرانه‌ی قدرتمند و اقتصادی شرکت تویوتا استفاده خواهد کرد. کراس‌اور LX نیز در سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد از سیستم سرگرمی و اطلاعات لکسوس و دیگر ویژگی‌های خودروی NX بهره خواهد برد. علاوه بر این، قرار است تا در سال آینده خودروی کراس‌اور تمام برقی جدیدی به لیست خودروهای شرکت لکسوس اضافه شود.

نظر شما در مورد خودروهای شرکت لکسوس چیست؟ آیا این شرکت در بازار خودروهای برقی نیز عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید