آنر پلی ۵ با چیپست دیمنسیتی ۸۰۰U معرفی شد - تکفارس 
آنر پلی ۵ با چیپست دیمنسیتی ۸۰۰U معرفی شد - تکفارس 

آنر پلی ۵ با چیپست دیمنسیتی ۸۰۰U معرفی شد

افشین نوری
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:15
آنر پلی ۵

آنر از جددیترین گوشی میان‌رده خود به نام پلی ۵ در چین رونمایی کرد. این هندست مجهز به چیپست دیمنسیتی ۸۸۰U مدیاتک است و از شارژ سیمی ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات مهم آنر پلی ۵ شامل نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد با رزلوشن +FHD و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل یک ناچ قطره‌ای می‌شوند.

مطالب مرتبط:

در قاب پشت پلی ۵ چهار دوربین وجود دارد که عبارتند از دوربین اصی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی. این گوشی همچنین دارای دو ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی است.

آنر پلی ۵

انرژی آنر پلی ۵ را یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که می‌تواند در عرض ۳۵ دقیقه به ‌‌‌‌‌‌طور کامل شارژ شود. در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای سیستم عامل اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری Magic UI 4.0 هستیم و هیچیک از سرویس‌های گوگل روی آن وجود ندارد. البته این موضوع در داخل کشور چین یک چیز عادی است و جزو معایب گوشی محسوب نمی‌شود.

آنر پلی ۵ در رنگ‌های خاکستری، ارغوانی و مشکی و به قیمت ۲۰۹۹ یوان (۳۲۶ دلار) برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۲۲۹۹ یوان (۳۵۸ دلار) برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. فروش این گوشی از تاریخ ۲۶ می در چین شروع خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید