اچ تی سی احتمالاً دو هدست واقعیت مجازی جدید در کنفرانس ViveCon 2021 معرفی خواهد کرد - تکفارس 
اچ تی سی احتمالاً دو هدست واقعیت مجازی جدید در کنفرانس ViveCon 2021 معرفی خواهد کرد - تکفارس 

اچ تی سی احتمالاً دو هدست واقعیت مجازی جدید در کنفرانس ViveCon 2021 معرفی خواهد کرد

افشین نوری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:10
اچ تی سی احتمالاً دو هدست واقعیت مجازی جدید در کنفرانس ViveCon 2021 معرفی خواهد کرد - تکفارس 

وب‌سایت پروتکل (Protocol) گزارش داده است شرکت اچ تی سی قصد دارد دو هدست واقعیت مجازی Vive در کنفرانس ViveCon 2021 معرفی کند. این کنفرانس قرار است از ۲۱ تا ۲۲ خرداد (۱۱ تا ۱۲ می) برگزار شود. در حالیکه هدست اصلی Vive و هدست Vive پرو، بیشتر برای گیمینگ طراحی شده بودند، اما ظاهراً کاربرد اصلی هدست‌های رده‌بالای Vive پرو ۲ و Vive Focus 3 بیزنس ادیشن، تجاری خواهد بود.

هنوز هیچ تصویر یا مشخصاتی درباره این دو هدست واقعیت مجازی اچ تی سی منتشر نشده است، بنابراین مشخص نیست که این هدست‌ها مثل هدست آکیولس Quest 2 از طراحی مستقل و بی‌سیم بهره خواهند برد یا اینکه برای اجرا نیاز به رایانه خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

وب‌سایت پروتکل گفته است که هر دو هدست Vive پرو ۲ و Vive Focus 3 بیزنس ادیشن ، در اسناد شرکت اچ تی سی مشاهده شده‌اند و در وب‌سایت یک شرکت تجاری اروپایی به نام Alzashop نیز قرار گرفته‌اند.

وب‌سایت Alzashop، قیمت Vive Focus 3 بیزنس ادیشن را ۱۴۷۴ یورو (۱۷۷۱ دلار) و قیمت Vive پرو ۲ را ۸۴۲ یورو (۱۰۱۲ دلار) ذکر کرده است. هر دو هدست ظاهراً در ماه می امسال معرفی خواهند شد.

مسلماً این هدست‌های واقعیت مجازی در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز خواهند بود، اما دستگاه دیگری که ما بسیار امیدواریم در کنفرانس امسال ViveCon  ببینیم، هدست پایش سلامت Vive Air است. تصاویری که چند هفته پیش از این دستگاه لو رفت، یک هدست واقعیت مجازی مستقل با طراحی پارچه‌ای قابل‌تنفس را نشان می‌دادند که به‌گفته اچ تی سی فعلاً در حد یک طراحی مفهومی است. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست و شاید واقعاً شاهد معرفی آن در کنفرانس امسال ViveCon بودیم.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید