گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ به طور رسمی معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - 17:17
گلکسی کوانتوم 2

شرکت سامسونگ دقایقی پیش، گوشی گلکسی کوانتوم ۲ را به‌طور رسمی معرفی کرد. این گوشی، که جانشین گلکسی A کوانتوم خواهد بود، از پردازنده‌ی امنیتی جدید QRNG استفاده کرده و تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که گلکسی کوانتوم ۲ همزمان با گوشی گلکسی A82 به بازار عرضه شود. این گوشی از صفحه نمایش سوپر امولد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده و به پردازنده‌ی اسنپدراگون +۸۵۵ مجهز شده است. همچنین گلکسی کوانتوم ۲ از ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی (شارژر ۱۵ واتی به همراه گوشی ارائه خواهد شد) بهره خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

مهم‌ترین ویژگی این گوشی، پردازنده‌ی QRNG آن است که ۲٫۵ میلی‌متر بوده و کوچک‌ترین پردازنده‌ی جهان به حساب می‌آید. این پردازنده با استفاده از نویز ال ای دی و حسگر CMOS، کدهایی را به‌صورت اتفاقی برای اپلیکیشن‌ها و خدمات بانکی تولید می‌کند. سامسونگ برای پشتیبانی از پردازنده‌ی QRNG گلکسی کوانتوم ۲ با بانک شینهان (Shinhan)، بانک استاندارد چارترد (Standard Chartered) و تی ورلد (T World) همکاری خواهد کرد.

گلکسی کوانتوم ۲ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با ثبات اپتیکال تصاویر و لنز IMX686 سونی استفاده کرده و از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی، موفق به دریافت گواهی IP67 شده و در برابر آب مقاوم است.

پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز شده و تا ۳۰ فروردین (۱۹ آپریل) ادامه خواهد داشت. نسخه‌ی ۱۲۸/۶ گیگابایتی این محصول به قیمت ۶۹۹،۶۰۰ وون کره به فروش می‌رسد و عرضه‌ی آن از ۳ اردیبهشت (۲۳ آپریل) آغاز خواهد شد.

منبع: GSMArena`

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید