شیائومی می اسمارت بند ۶ در ۹ فروردین معرفی می شود - تکفارس 
شیائومی می اسمارت بند ۶ در ۹ فروردین معرفی می شود - تکفارس 

شیائومی می اسمارت بند ۶ در ۹ فروردین معرفی می شود

مهدی ملکی
۷ فروردین ۱۴۰۰ - 19:23
شیائومی می اسمارت بند ۶ در ۹ فروردین معرفی می شود - تکفارس 

شیائومی، می اسمارت بند ۵ را در ماه جولای سال گذشته میلادی رونمایی کرد. بنابراین پیش از تایید معرفی می اسمارت بند ۶ در رویداد ۹ فروردین (۲۹ مارس ۲۰۲۱) به نظر می‌رسید که ما در ماه مذکور شاهد رونمایی آن باشیم. در رویداد مذکور از گوشی‌های هوشمند می میکس و خانواده می ۱۱ نیز رونمایی خواهد شد.

البته باید در نظر گرفت که شیائومی هنوز چیز زیادی از این محصول خود به اشتراک نگذاشته، اما ویدیویی جدیدی که در حساب توییتر آن‌ها منتشر شده است، به معرفی رنگ‌ها و واچ‌فیس‌های آن می‌پردازد. همچنین افزون بر ویدیو مذکور، پوستر جدیدی نیز منتشر شده است که می اسمارت بند ۶ را از زاویه دیگری به تصویر می‌کشد.

می اسمارت بند ۶ با نام می بند ۶ در چین عرضه خواهد شد. این محصول از ویژگی ان‌اف‌سی نیز پشتیبانی خواهد کرد. جزئیات غیررسمی پیشین اشاره کرده بودند که ما شاهد پشتیبانی آن از جی‌پی‌اس (GPS)، حسگر تشخیص اکسیژن خون (SpO2) و ۱۹ حالت ورزشی خواهیم بود.

شیائومی می اسمارت بند ۶

افزون بر این، می اسمارت بند ۶ به تایمر پومودورو (Pomodoro) مجهز خواهد شد و کاربران آن می‌توانند خانه هوشمند خود و وسایلی که از پلتفرم «می هوم» استفاده می‌کنند را، کنترل کنند. در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی‌ها در هر دو نسخه چینی و جهانی در نظر گرفته خواهد شد یا خیر اما ما به زودی از این موضوع مطلع خواهیم شد.

رویداد مذکور یکی از موردانتظارترین اتفاقات دنیای تکنولوژی در چند روز اخیر به شمار می‌رود. این رویداد روی تمام شبکه‌های اجتماعی محبوب به صورت زنده استریم خواهد شد. احتمالاً در ابتدا شاهد رونمایی از شیائومی می ۱۱ لایت باشیم. این محصول طبق گزارش‌های مذکور به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۵G و دوربین سه‌گانه اصلی شامل لنز ۶۴ مگاپیکسل، لنز ۸ مگاپیکسل فوق عریض و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسل مجهز خواهد بود.

شیائومی می اسمارت بند ۶

افزون بر می ۱۱ لایت ، انتظار می‌رود که سرانجام شاهد رونمایی از می ۱۱ پرو و می ۱۱ الترا، دو عدد از برترین محصولات ۵G بازار و این شرکت باشیم. پیش‌تر شایعه شده بود که می ۱۱ لایت با قیمت ۴۱۰ یورو معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

مدتی پیش تصاویری واقعی از می ۱۱ الترا منتشر شده بود که وجود یک دوربین هیبرید با بزرگنمایی ۱۲۰ برابر و یک نمایشگر کوچک در پشت دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی را تایید می‌کردند. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، یک تصویر دیگر هم این موضوع را تایید کرد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید