هوآوی میت ۴۰E 5G با پردازنده کایرین ۹۹۰E معرفی شد - تکفارس 
هوآوی میت ۴۰E 5G با پردازنده کایرین ۹۹۰E معرفی شد - تکفارس 

هوآوی میت ۴۰E 5G با پردازنده کایرین ۹۹۰E معرفی شد

مهدی ملکی
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - 17:16
هوآی میت 40E 5G

سری میت ۴۰ هوآوی پیش از این شامل ۴ مدل میت ۴۰ ، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو پلاس و میت ۴۰ RS پورش دیزاین بود. هوآوی سرانجام پنجمین عضو از خانواده میت ۴۰ را با نام میت ۴۰E 5G معرفی کرد.

گوشی هوشمند مذکور به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و پنل خمیده اولد (OLED) مجهز است. این نمایشگر از نرخ نمونه لمس ۲۴۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. هوآوی در طراحی این دستگاه، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در قسمت سمت چپ و بالای نمایشگر درون یک روزنه تعبیه کرده است. حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است تا کاربران در سریع‌ترین زمان و آسان‌ترین حالت ممکن به استفاده از آن بپردازند.

هوآی میت 40E 5G

در قسمت پشت هوآوی میت ۴۰E 5G می‌توان ماژول دوربین چهارگانه دایره‌ای را مشاهده کرد که در مرکز آن، عبارت LEICA به چشم می‌خورد. دستگاه مورد بحث به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسل تله‌فتو با قابلیت بزرگنمایی نوری ۳ برابری و یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است. در نهایت لنز آخر به شما اجازه می‌دهد که تا فاصله ۲.۵ سانتی‌متری به ثبت تصاویر ماکرو بپردازید.

استفاده از عبارت LEICA که پیش‌تر هم به آن اشاره شد،‌ نشان می‌دهد که هوآوی برای ساخت دوربین این محصول با شرکت آلمانی تجهیزات تصویربرداری همکاری کرده است.

در قسمت مشخصات سخت افزاری هوآوی میت ۴۰E 5G می‌توان به پردازنده کایرین      ۹۹۰E و رم ۸ گیگابایت اشاره کرد. دستگاه مذکور به صورت پیش‌فرض به اجرای رابط کاربری EMUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ می‌پردازد. کاربران هنگام خرید می‌توانند بین دو پیکربندی حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت،‌ یکی را برگزینند.

هوآی میت 40E 5G

هوآوی در قسمت‌های دیگر هم موارد بسیاری را در نظر گرفته است که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست. میت ۴۰E 5G از استاندارد IP53 و شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و برخلاف بسیاری از محصولات پرچم‌دار بازار، به یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز مجهز است. پشتیبانی از NFC، وای فای ۶+، جی پی اس (GPS) دو بانده، حرکات بدون لمس و بلندگوهای استریو نیز در جدیدترین عضو خانواده میت ۴۰ در نظر گرفته شده‌اند.

میت ۴۰E 5G در سه رنگ مختلف و قیمت ۴۵۹۹ یوآن چین (تقریباً معادل ۷۰۵ دلار یا ۵۹۵ یورو) برای مدل رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۵۰۹۹ یوآن چین (تقریباً معادل ۷۸۵ دلار یا ۶۶۰ یورو) برای مدل رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۴۵ گیگابایت برای عرضه در تاریخ ۲۸ اسفند سال جاری (۱۸ مارس ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده است.

هوآی میت 40E 5G

هوآوی در کنار معرفی این وروی جدید سری محبوب خود از نسخه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت میت ۴۰ RS پورش دیزاین نیز رونمایی کرده است. محصول یاد شده با قیمت ۱۰۹۹۹ یورو (تقریباً معادل ۱۶۹۰ دلار یا ۱۴۲۰ یورو) در همان تاریخ فوق در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید