گزارش: گلکسی Z فلیپ ۳ و Z فولد ۳ تیر ماه معرفی می‌شوند - تکفارس 
گزارش: گلکسی Z فلیپ ۳ و Z فولد ۳ تیر ماه معرفی می‌شوند - تکفارس 

گزارش: گلکسی Z فلیپ ۳ و Z فولد ۳ تیر ماه معرفی می‌شوند

آرمین مکاری
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 18:30
گلکسی فولد

از سری گلکسی نوت به‌طور معمول در ماه‌های شهریور و مهر رونمایی می‌شد و بنابراین عموم مردم معتقد بودند که دو مدل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ نیز در این بازه زمانی معرفی می‌شوند. اما به‌تازگی شایعه‌ای منتشر شده است که سامسونگ قصد دارد تا دو گوشی گلکسی Z فلیپ ۳ و Z فولد ۳ را زودتر از موعد معرفی کند.

با در نظر گرفتن این که سامسونگ در حال تغییر استراتژی زمان انتشار گوشی‌های خود است و پرچمدار نیمه اول ۲۰۲۱، یعنی سری گلکسی S21 را نیز در ژانویه عرضه کرده، می‌توان گفت این گزارش منطقی است. اگر این شرکت سالانه دو سری مهم برای انتشار را در تقویم خود داشته باشد، شش ماه فاصله بین انتشار آن می‌تواند تصمیم درستی باشد و این بدان معناست که شش ماه پس از گلکسی S21، می‌توانیم در ماه جولای شاهد رونمایی از دو گوشی تاشو باشیم. البته هنوز هرگونه حدس و گمان برای سنجش این شایعه زود است، چرا که ممکن است بعضی مشکلات در مسیر تولید این دو گوشی، عرضه عمومی آن‌ها را به تاخیر بیندازد و همچنین باید توجه کنیم که گلکسی Z فولد ۲ نیز در ماه سپتامبر وارد بازار شد.

گلکسی Z فولد 3

انتظار می‌رود که گلکسی Z فولد ۳ تغییری در ترکیب شیشه فوق نازک (UTG) استفاده شده در نسل دوم این سری ایجاد کند و ممکن است دوباره به استفاده از پلاستیک روی بیاورد. همچنین شایعه شده است که این گوشی با نمایشگر داخلی ۶٫۲۱ اینچی و نمایشگر خارجی ۷٫۵۵ اینچی منتشر خواهد شد. گزارش دیگری می‌گوید که ممکن است گلکسی Z فولد ۳ قیمتی مشابه با Z فولد ۲ در هنگام عرضه داشته باشد، یعنی ۲۰۰۰ دلار. یکی از رندرهای منتشر شده از این گوشی، پشتیبانی از قلم S Pen را نیز نشان می‌دهد تا شاهد اولین گوشی تاشوی سامسونگ با قابلیت استفاده از این قلم باشیم.

در مورد گلکسی Z فلیپ ۳، صفحه‌نمایش داخلی آن ممکن است ۶٫۷ اینچ باشد و شایعه شده است که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز برخوردار است. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر خارجی این گوشی از مدل قبلی خود بزرگ‌تر باشد. همچنین شایعه شده است که مدل ارزان‌تر Z فلیپ ۳ نیز عرضه می‌شود که ممکن است از پردازنده‌های میان‌رده موجود در بازار استفاده کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید