اینستاگرام در نظر دارد یک ویژگی جدید دیگر را به پلتفرم خود اضافه کند - تکفارس 
اینستاگرام در نظر دارد یک ویژگی جدید دیگر را به پلتفرم خود اضافه کند - تکفارس 

اینستاگرام در نظر دارد یک ویژگی جدید دیگر را به پلتفرم خود اضافه کند

خشایار جهانی
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 08:30
Instagram

به گزارش TechChurch، اینستاگرام می‌خواهد با اضافه کردن فید جدید برای بخش استوری، عنصر دیگر از پلتفرم تیک‌تاک را قرض بگیرد. این پیمایش به بالا و پایین توسط کاربران، موجب خواهد شد که بخش استوری بیشتر شبیه به بخش ریلز، که قابلیت ایجاد ویدئو کوتاه برای رقابت با تیک‌تاک است، شود.

ویژگی فید عمودی برای استوری‌ اینستاگرام در حال آزمایش نیست و بلکه در مرحله قبل از آن، یعنی تغییر کدهای برنامه برای توسعه‌، قرار دارد. فعلاً اطلاعات زیادی از این ویژگی در دسترس نیست ولی جای امیدواری است که اینستاگرام به‌زودی این قابلیت را آزمایش خواهد کرد.

اینستاگرام

بعد از ایجاد بخش ریلز (به تقلید از تیک‌تاک) توسط اینستاگرام، بخش‌های مختلف این پلتفرم با یکدیگر هماهنگ شدند، حالا اگر بخش استوری اینستاگرام به‌صورت عمودی قابل پیمایش باشد، احتمالا تبدیل به مهم‌ترین ویژگی اینستاگرام خواهد شد. از طرفی، متفاوت‌تر از همه بخش‌ها IGTV خواهد بود که ویدئوهایی با مدت‌زمان‌های طولانی و در بسیاری از موارد افقی را به کاربران ارائه خواهد داد.

در دسامبر ۲۰۲۰ در یک مصاحبه با آدام موزری (Adam Mosseri)، رئیس اینستاگرام، بیان شد که قرار است در سال ۲۰۲۱ ویژگی‌های جدیدی به اینستاگرام اضافه شود که بتواند تجربه بهتری برای کاربران به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که در حال حاضر اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که شاید نحوه نمایش استوری‌ها و موضوعات پیشنهادی آن را تغییر دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید